Nou Koosje is gewiekt en getest. Ben me rot geschrokken van de kosten van het testen, maar toch maar gedaan. Ik was in totaal 141 euro kwijt gisteren!

De polyoma was dus het duurste, dat deden ze door middel van een cloacaswab. ik dacht dat dat ook gewoon dmv bloed kon!! Dat kostte me dus 45,05 exl. BTW!! :oPBFD kostte 34,29 excl. BTW en papegaaienziekte 27,17 excl. BTW, totaal testen dus 106,51 excl. BTW. De BTW is trouwens maar 6 procent. Consult 28,20. Wieken heeft ie niet gerekend!
Koosje is verbazingwekkend!! Ik heb hem meegenomen in het kattenvervoersbakje en moest met 2 bussen naar Waalwijk. Hij zat doodleuk te eten in het bakje!!

Daarna ging hij bij de luchtgaatjes hangen om naar buiten te kunnen kijken, vooral als ik moest lopen van de ene bus naar de andere en naar de kliniek!!

Hij lijkt ook totaal niet onder de indruk van het gewiekt zijn. Ik heb zijn kooi nu open staan op Jaris kamer! Kwam net boven en meneertje zat op de grond en scharrelde rond. Dat kan in de kamer natuurlijk niet, maar hij dacht nu er gewoon weer op te kunnen vliegen natuurlijk. Dat kon dus niet en ik heb eerst even met hem op de grond gespeeld, waarbij hij op mijn arm, die plat op de grond lag is gaan zitten en vlak bij mijn gezicht gezelig een stukje druif op kwam eten.

Toen hij bij mijn hand zat geprobeerd mijn arm omhoog te doen, maar hij blijft dan niet zitten, te eng.. Op een gegeven moment heb ik hem maar gepakt en in de kooi gezet. Ik ben benieuwd of ie weer op de grond zit straks.. Ik hoop dat hij door heeft dat hij de kooi niet meer in kan als hij dat doet!