Auteur Topic: Koosje, nieuw filmpje  (gelezen 57086 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Koosje praat!!
« Reactie #255 Gepost op: maart 03, 2008, 09:43:27 am »
Nee, een echte knuffel is het niet, al mag ik hem wel kusjes geven op zijn koppie. Aaien mag ook, maar hij vindt het niet echt geweldig. Wel zit hij graag op mijn schouder tussen mijn haren, lekker dicht tegen mijn hals aan..  :hart:

arnootje

• Gast
« Reactie #256 Gepost op: maart 03, 2008, 10:02:13 am »
Wel zit hij graag op mijn schouder tussen mijn haren, lekker dicht tegen mijn hals aan..  :hart:

Ja idem hier met Quiney, dat is ook zijn favoriete plek. Maar die vind het wel heerlijk om te kriebelen en knuffelen.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #257 Gepost op: maart 03, 2008, 10:25:37 am »
Leuk!! :hart: Maar ik ben zelf niet zo'n enorme knuffelaar met de vogels hoor, ik heb ook twee honden en een kat, die erg knuffelbaar zijn. Neem er gewoon niet veel tijd voor omdat ik tijd te kort kom..  :)

Offline tommy-z

• NOP Sponsor
  • Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • japie en Bowy.
« Reactie #258 Gepost op: maart 03, 2008, 10:53:18 am »
Leuk!! :hart: Maar ik ben zelf niet zo'n enorme knuffelaar met de vogels hoor, ik heb ook twee honden en een kat, die erg knuffelbaar zijn. Neem er gewoon niet veel tijd voor omdat ik tijd te kort kom..  :)

tijd te kort....

de tijd anders indelen wil ook wel eens helpen :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #259 Gepost op: maart 03, 2008, 11:03:03 am »
Ach, ik vind het best zo hoor, ik hoef niet met al mijn dieren een knuffelband te hebben!! :)

kokosnoot

• Gast
« Reactie #260 Gepost op: maart 03, 2008, 13:00:32 pm »
ik hoop dat Speedy ook een paar woordjes gaat zeggen net als Koosje, Speedy is wel een erge knuffelaar, of dat zo blijft weet ik niet.

Offline Marijke

• Net zelfstandig
« Reactie #261 Gepost op: maart 06, 2008, 19:10:59 pm »
ik hoop dat Speedy ook een paar woordjes gaat zeggen net als Koosje, Speedy is wel een erge knuffelaar, of dat zo blijft weet ik niet.

Bonte boertjes kunnen volgens mij ook praten hoor!! Blijven oefenen! Wist ook niet dat Pyrrhura's wat konden brabbelen!!

kokosnoot

• Gast
« Reactie #262 Gepost op: maart 06, 2008, 20:25:54 pm »
Bonte boertjes kunnen volgens mij ook praten hoor!! Blijven oefenen! Wist ook niet dat Pyrrhura's wat konden brabbelen!!
ik klets me een ongeluk hier, aan mij en Poekie zal het niet liggen, Poekie is een super talent, kletst de oren van me kop en zei zn naam al met 13 weken  :thumsup:

Offline Marijke

• Net zelfstandig
« Reactie #263 Gepost op: maart 06, 2008, 20:56:49 pm »
ik klets me een ongeluk hier, aan mij en Poekie zal het niet liggen, Poekie is een super talent, kletst de oren van me kop en zei zn naam al met 13 weken  :thumsup:

Dat is erg snel zeg!! Woensdag bij Hedwig dachten we met zijn drietjes ook een goedemorgen te horen!! Het is ook maar net hoe je er zelf mee omgaat, en als Poekie al kletst kan BB het zo overnemen!

Kijk maar naar Koosje wat hij vanaf Juni al aan woordenschat heeft! GEWWELDIG!  :-*

kokosnoot

• Gast
« Reactie #264 Gepost op: maart 06, 2008, 21:08:06 pm »
ja ik vind Koosje ook een talent hoor, super voor zon klein mannetje  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #265 Gepost op: april 04, 2008, 18:54:18 pm »
Heb een filmpje geprobeerd te maken waarin Koosje veel zou moeten zeggen. Hij is een beetje eigenwijs, Dus eerst zegt ie steeds "lekker he?" in plaats van "lekker ding". Hij zegt dan ook nog een keer "hee Koosje" en daarna toch ook nog "lekker ding""!!  :)

http://s217.photobucket.com/albums/cc309/LoesAalders/?action=view&current=IMGP0012.flv

Let niet op mijn vieze vloer, de honden waren aan de rivier geweest, dus erg vies..

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #266 Gepost op: april 04, 2008, 19:27:31 pm »
dus eigenlijk gaan we naar een vies filmpje kijken of hoe noemen jullie dat een vuil filmpje?

leuk he lekker ding...naar wie zegt ie dat? naar mij?  :-[   :)

kokosnoot

• Gast
« Reactie #267 Gepost op: april 04, 2008, 20:00:18 pm »
aaaaaaah  :)   :hart:

zal Speedy hetzelfde stemmetje hebben als er ooit een woordje uitkomt?  :CENS

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #268 Gepost op: april 04, 2008, 20:01:19 pm »
Vast niet... ik vind dit echt een pyrrhurastemmetje hoor, het lijkt op zijn eigen "taaltje".. ;)

kokosnoot

• Gast
« Reactie #269 Gepost op: april 04, 2008, 21:19:19 pm »
Speedy heeft een stemmetje dat ik net als een klein trompetje vind klinken  cheesy3