Auteur Topic: gedroogde liaan  (gelezen 1422 keer)

Sanco

• Gast
gedroogde liaan
« Gepost op: augustus 20, 2007, 16:58:39 pm »
Een man bij ons op het werk die altijd de bloemen doet had vandaag een bus vol met gedroogde lianen. ik heb er 1tje weten te bemachtigen voor de speelboom van tony,  maar mag gedroogde liaan eigenlijk wel? Volgens mij is het onbewerkt maar dat zal ik voor de zekerheid nog even vragen..   

ede

• Gast
Re: gedroogde liaan
« Reactie #1 Gepost op: augustus 20, 2007, 17:00:57 pm »
Volgens mij heeft Eefjuh dat ook!  :CENS
Maar ik weet het niet helemaal zeker. Misschien kun je haar een pb sturen en wijzen naar dit topic.

Sanco

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 20, 2007, 17:06:53 pm »
ok probeer ik even! Dank je wel!

arnootje

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 20, 2007, 19:33:24 pm »
je ziet liaanen steeds meer, vooral teraria's en in de bloemsierkunst wordt het heel veel gebruikt. ik heb even gegoogled en toen kwam ik op deze http://www.tropic-trading.com/lianen/lianen.htm site terecht. Hier kun je misschien meer info vragen over de behandelswijze of er met gewasbeschermingsmiddelen is gewerkt, misschien dat ze ontsmet zijn. kan me daar wel iets bij voorstellen, want het spul komt dus uit de tropen, en hierin leven ook kleine en grote insecten die niet mee deze kant op mogen komen. Maar dat hoeft op zich geen probleem te zijn als de veilgheids termijn maar gehandhaafd wordt, hiermee bedoel ik dus dat de liaanen pas in de verkoop gaan als het middel uitgewerkt is.

Maar leg de vraag maar eens bij hun neer? Ben benieuwd ziet er heel mooi uit en ze leveren liaanen tot wel 12 meter, dus dan kan je boven in je slaapkamer beginnen en beneden in de schuur eindigen :P.

ede

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus 20, 2007, 20:02:19 pm »
 ;D

Sanco

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: augustus 23, 2007, 02:38:31 am »
je ziet liaanen steeds meer, vooral teraria's en in de bloemsierkunst wordt het heel veel gebruikt. ik heb even gegoogled en toen kwam ik op deze http://www.tropic-trading.com/lianen/lianen.htm site terecht. Hier kun je misschien meer info vragen over de behandelswijze of er met gewasbeschermingsmiddelen is gewerkt, misschien dat ze ontsmet zijn. kan me daar wel iets bij voorstellen, want het spul komt dus uit de tropen, en hierin leven ook kleine en grote insecten die niet mee deze kant op mogen komen. Maar dat hoeft op zich geen probleem te zijn als de veilgheids termijn maar gehandhaafd wordt, hiermee bedoel ik dus dat de liaanen pas in de verkoop gaan als het middel uitgewerkt is.

Maar leg de vraag maar eens bij hun neer? Ben benieuwd ziet er heel mooi uit en ze leveren liaanen tot wel 12 meter, dus dan kan je boven in je slaapkamer beginnen en beneden in de schuur eindigen :P.

Da's misschien wel interessant om te doen ja! bedankt voor de tip!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: augustus 23, 2007, 09:39:03 am »
Ja, ik weet ook nog dat Eefje destijds een boom had van dat spul, hetzelfde als ze voor haar terraria gebruikte! ;)