Wij waren laatst in enschede in het centrum en moesten een bank hebben voor te pinnen dus we kwamen langs PETS PLACEwij naar binnen om te vragen waar er ergens een bank in de buurt was.
wat denk je...zit er een grijzeroodstaart in een kooi voor bij de deur bij de kassa.
Het beestje maakte wel geluiden dus ik zo nieuwsgierig dat ik ben ging eens kijken.
En wat zag ik....hij had wel voer.... maar het water ...niet normaal.. het was zo groen dat er onderhand alg in groeide.. zo groen was het
Dus ik zeg zo hard tegen het beestje wat heb jij vies water ....in de hoop dat de kassabediende het hoorde.
Ik kreeg geen reactie nog maar een paar keer gezegd...en ja hoor ik kreeg reactie van die jongen.
hij zei dood leuk... och dat water kunnen we wel tien keer op een dag verschonen...

nou wat ik zag leek wel als het in geen tien jaar schoon was gemaakt..

en dat voor een dier die bij PETS PLACE binnen staat....het interesseerde hem helemaal niets..en wij(Jos en ik ) stonden te koken op dat moment we konden hem wel wat doen.
Je zou toch aannemen als je bij een dierenspeciaalzaak werkt dat dieren je ook intereseren.....blijkbaar niet dus...

Gerrie