Auteur Topic: zo zielig  (gelezen 3531 keer)

Mar

• Gast
Re: zo zielig
« Reactie #45 Gepost op: augustus 26, 2007, 15:34:22 pm »
Nee ze heeft er niet veel verdriet van(je kan op zoiets rekenen met deze hoge leeftijd)
hij vloog de kooi uit en liet zijn koppie meteen zakken,en dat was vreemd,ze keek naar zijn oogjes en die ,,zakte,, elke keer weg.......ja dan weet je het wel dat dit niet goed is,afijn ze heeft m op schoot genomen en daar is ie gaan slapen en niet meer wakker geworden.

Jeffrey

• Gast
Re: zo zielig
« Reactie #46 Gepost op: augustus 26, 2007, 15:49:55 pm »
Nee ze heeft er niet veel verdriet van(je kan op zoiets rekenen met deze hoge leeftijd)
hij vloog de kooi uit en liet zijn koppie meteen zakken,en dat was vreemd,ze keek naar zijn oogjes en die ,,zakte,, elke keer weg.......ja dan weet je het wel dat dit niet goed is,afijn ze heeft m op schoot genomen en daar is ie gaan slapen en niet meer wakker geworden.

aagh is wel een hele 'mooie' dood.. wens je ex-schoonzusje maar heel veel sterkte van me :-*

O dat wil ik wel doen,ben alleen bang dat het gesprek dan eindigd,,ja dan moet u bij mijn baas zijn hoor,,(als de meiden er niet meer uitkomen dan krijg je dat.En als je dan zeg okee roep m maar...   ,,die is er nu niet,,.

Het is zo moeilijk om die domme dozen wijs te maken dat het gewoon zielig is zo,n beessie alleen....

niet geschoten is altijd mis toch  ;)