Auteur Topic: even proberen of ik een paar foto's van de nieuwe binnen voliere kan plaatsen  (gelezen 2451 keer)

Ren? Dop

• Gast

Dit zijn (hopelijk) een paar foto's van de nieuwe voliere.... :hart:
De vogels voelden zich gelijk weer thuis binnen en we kunnen vooral aan de ara merken dat hij het binnen leuker vind dan buiten.
Buiten kwam hij zowat niet op de grond en nu dribbeld hij weer konstant heen en weer op de grond achter de hond of de kat aan  :thumsup:
We zitten er aan te denken om de buiten voliere aan de binnen voliere te koppelen maar zijn daar nog niet helemaal over uit  :-[
Ik weet er moeten wat meer takken en ZEKER nog wat speelgoed in maar we hebben hem gisteren pas opgehaald en vlug in elkaar gezet.
Maar dat komt allemaal zeker morgen als de winkels weer open zijn.
Verder zijn wij er in ieder geval super trots op !!

Ren? Dop

• Gast
Re: even proberen of ik een paar foto's van de nieuwe binnen voliere kan plaatsen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 26, 2007, 19:27:48 pm »

Bedankt !!! lol
dit is dus een foto van mijn nieuwe binnenvoliere....
De vogels hebben het zeer naar hun zin en vooral sjakko ( de ara ) zit weer regelmatig op de grond achter de katten of de hond aan.
We zitten er zelfs aan te denken om de buitenvoliere te koppelen aan de binnenvoliere  ;D
Ik weet er moeten nog wat stokken en heel veel meer speelgoed in maar dat komt morgen we hebben hem gisteren pas gehaald en vlug in elkaar gezet  ;D
Wij zijn er in ieder geval vreselijk trots op  :P
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2007, 19:31:57 pm door René Dop »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: even proberen of ik een paar foto's van de nieuwe binnen voliere kan plaatsen
« Reactie #2 Gepost op: augustus 26, 2007, 19:29:30 pm »
Mooie volière!! :thumsup:

ede

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 26, 2007, 19:40:29 pm »
Gelukt!  :thumsup:
Mooie voliere!

(heb de overige posts verwijderd)

Ren? Dop

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus 26, 2007, 19:47:31 pm »

Zo is ie geworden dus  :o
ja wij vonden hem ook ERRUG groot gisteren maar de vogels hebben zo'n plezier !!!
En ja...de waterbak ( van de honden ) is altijd al Sjakko zijn favo badplaats geweest.... :thumsup:
Dus de honden moeten tot morgen maar even dorst hebben  ;D
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2007, 20:25:45 pm door René Dop »

Jeffrey

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: augustus 26, 2007, 19:51:59 pm »
het is echt een pracht voliere  :thumsup:

vrouwtje_van_ Jojo

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: augustus 28, 2007, 08:41:34 am »
mooie voliere :thumsup:

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #7 Gepost op: augustus 28, 2007, 10:53:19 am »
Mooi hoor  :thumsup:

Grecia

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: augustus 28, 2007, 11:06:51 am »
Hardstikke mooi, breng mij maar niet op ideeën. :)

Pim

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: augustus 28, 2007, 12:27:30 pm »
WHooww echt heel mooi :a036:

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #10 Gepost op: augustus 28, 2007, 13:08:16 pm »
Wauw mooi hoor!  :a036:

Ren? Dop

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: augustus 29, 2007, 04:42:31 am »
We zijn gisteren even bij de dierenwinkel wat speelgoed en voer gaan halen :good:
Op zich niet zo bijzonder alhoewel als je gelijk € 150,- lichter weer naar buiten komt wordt het weer gauw minder.
Maar ja in een grote kooi hoort natuurlijk ook wel wat om te spelen.
Echt een heleboel speelgoed gehaald speciaal voor papagaaien.
Maar nu komt het we hebben ook 2 honden en toevallig waren we even bij de Action,...ja die winkel waar je maar € 5,- mee moet nemen anders kom je er voor € 100,- weer uit  ;D ;D en daar hadden wij een touw gekocht met daaraan een balletje voor de honden kostte ?? 79 eurocent...en die opgehangen in de voliere...
ZE KIJKEN NIET NAAR HET PAPAGAAIENSPEELGOED OM !!!!! dat hondentouwtje met dat stomme balletje is waar ze ruzie om maken  :angry: :angry: ;D ;D
De vogels zijn in hun nieuwe kooi zo op hun gemak...heerlijk om ze weer binnen te hebben  :hart:
o ja,....mocht er iemand zijn die ook zo'n voliere wil aanschaffen ??
Ze kosten minder dan een grote papagaaienkooi !!!

Gr René
« Laatst bewerkt op: augustus 29, 2007, 04:44:26 am door René Dop »

TWEETY

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: augustus 29, 2007, 07:56:54 am »
tof dat jullie zo begaan zijn met je gaaien  :thumsup:  jullie krijgen veel bezoek zeker ? :)
maar nu weet je niet of ze voor jullie of de vogels komen  ;D

Offline fotomaadje

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
Re: even proberen of ik een paar foto's van de nieuwe binnen voliere kan plaatse
« Reactie #13 Gepost op: september 17, 2007, 00:39:23 am »
wij zaten ook al te denken over een binnen voliere voor onze twee grijsjes want op vacantie moesten ze ook samen in 1 kooi(tje)
een soort bench waar ze ook wel honden in doen.
ging hartstikke goed samen geen ruzie .
heb je ook een internetadres over binnen voiliere`s?

Grecia

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: september 17, 2007, 12:24:23 pm »
Ik herken het verhaal van de speelgoed. Met kinderen heb je hetzelfde, koop je iets duurs willen ze met de potten en pannen spelen. Alles in huis kan je omtoveren tot speelgoed vaak. Kijk maar naar de kinderen uit de arme landen. Ik heb vroeger ook met een autoband en gewoon zand met water (modder) gespeeld.

Zo zie je maar al dat dure speelgoed en willen de gaaitjes toch het goedkoopste. :)