Auteur Topic: Foutje bedankt  (gelezen 9814 keer)

ede

• Gast
Foutje bedankt
« Gepost op: september 08, 2007, 11:09:06 am »
Maken jullie ook wel es kleine/onschuldige foutjes met je papegaai(en)?
Net zoals ik vannacht Kaya per ongeluk op zijn kooi heb laten zitten, maar wel het deurtje van de kooi op slot heb gedaan!  shootme

Hier kunnen jullie dat opbiechten.  ;D (Of ben ik als enige af en toe zo stom bezig?  :-[  )

Grecia

• Gast
Re: Foutje bedankt
« Reactie #1 Gepost op: september 08, 2007, 11:55:50 am »
haahhaha  :) fouten zijn menselijk toch!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: september 08, 2007, 11:57:22 am »
Ik biecht meteen op!! Hoe schuldig ik me daarover voelde... :-[ Want het is veel erger als dat van Kaya!!!!

Ik had Sjakko's waterbakje eens weggehaald omdat ze er in wou badderen toen ik aan het stofzuigen was, ik had geen zin in al die nattiigheid. Pas 's avnds laat bedacht ik me dat ze geen water had!!!! Was vergeten een nieuw bakje er in te hangen (de andere zat in de vaatwasser).... En Sjakko riep 'savonds steeds om eten, ze bedoelde natuurlijk water, want eten had ze genoeg!!! :-[
« Laatst bewerkt op: september 08, 2007, 12:42:07 pm door Loes »

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #3 Gepost op: september 08, 2007, 11:57:45 am »
Of ben ik als enige af en toe zo stom bezig?
Effe vraagje tussendoor: welke haarkleur heb je?

;)

noa

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: september 08, 2007, 12:11:38 pm »
ik was een keer naar mijn werk gegaan, en was vergeten om het slotje van de etensbak dicht te doen, dus die stond op een kiertje.
is ze dus door dat kleine gat naar buiten gekomen,
toen ik thuis kwam zat ze netjes op de kooi, maar ik was wel even verbaast, omdat haar deurtje wel dicht zat.
ik dacht: hoe kan dat nou :CENS :CENS hahaha

ede

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: september 08, 2007, 12:40:54 pm »
Effe vraagje tussendoor: welke haarkleur heb je?

;)

:P :P

ede

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: september 08, 2007, 12:55:22 pm »
 :) Foutje

Ik heb Coco en Kaya ook een keer een dag buiten de kooi gelaten per ongeluk!

En ik heb Coco een keer per ongeluk op zijn rug van mijn schoot laten glijden. Aantal jaar geleden. Sindsdien wil hij niet meer op zijn rug liggen! (begrijpelijk ook wel  :-[ )

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #7 Gepost op: september 08, 2007, 13:14:21 pm »
Ik heb nog geen echt blunders ondergaan met Kaya  :) maar wel al een paar keer bij de voordeur klaar gestaan om weg te gaan terwijl Kaya nog op de klimboom in de keuken zat  :fool: maar iedere keer kwam ik er optijd achter. Ook is het zo'n gewoonte Kaya terug  te zetten dat je het niet echt meer registreerd zodat ik wel eens van huis was en diep moest graven in mijn geheugen of ik Kaya inderdaad in de kooi had gezet  ::) maar dat was dan ook altijd zo  ;)

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #8 Gepost op: september 08, 2007, 13:18:18 pm »
Jaaaaaaaaaaa, ik heb van de week een gigablunder gemaakt :-[ :-[

Dinky stapt niet zo makkelijk op, het is een mutsie. Van de week dacht ik nu zet ik eens door en laat ik haar opstappen.

Foutje :-[ Ze holde weg. :-[ Als ik nu met haar wil kroelen moet ik eerst mijn hoofd aanbieden zodat ze mijn haren kan poetsen en dan pas mijn hand bij haar. Stom he. Later (gisteren) las ik hier over de DVD van Hooijmeijer, dat opstappen MAG en niet MOET. Ik kon me wel voor me kop slaan.

Gelukkig kon ik haar vanochtend direct aaien zonder eerst mijn haardos aan te bieden. :hart:

Volgende ............ ;)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #9 Gepost op: september 08, 2007, 14:25:32 pm »
ik heb Mr Darcy het woordje "kom" iets verkeerd aangeleerd! :-[
Als Darcy over de grond scharrelde en hij mocht iets niet of hij moest terug naar de kooi, dan riep ik hem met "kom". Met als gevolg dat als Mr Darcy nu over de grond scharrelt en ik roep "kom", dat hij me aankijkt en snel de andere kant op rent!  :)

ede

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: september 08, 2007, 16:27:13 pm »
 ;D  ;D

Leuke verhalen!

Dorian

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: september 08, 2007, 17:58:30 pm »
Als ik 's ochtends de gaaien in de kooi terug zet, zet ik Mick weg en laat even de deur open, omdat ik nog twee gaaien op mijn hand heb zitten.
Dan zet ik Pink en Puck weg en doe de deuren dicht van hun kooi.
Daarna ga ik altijd naar de badkamer om mijn tanden te poetsen.
Ineens zat Mick naast me: toetoetoetoeoeoeoeoe, lekker douchen...
Was zijn deur vergeten dicht te doen....

Gelukkig ga ik altijd zodra ze in de kooi zitten mijn tanden nog ff poetsen.
Anders was hij de hele dag los geweest.

kokosnoot

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: september 08, 2007, 19:29:26 pm »
mijn Piet (grasje) is mobiel verslaafd, als hij los is gaat hij na een tijdje altijd vanzelf zijn kooi in, behalve natuurlijk als je plotseling ineens weg moet, ik had daar iets op gevonden (dacht ik) ik leg mijn mobieltje in zijn kooi op de bodem en binnen enkele seconden zit meneer in zijn kooi, natuurlijk een keer mijn mobieltje er vergeten uit te halen met als gevolg dat het ding aan alle kanten knarst  shootme
inmiddels heeft meneer zijn eigen mobieltje en die mag hij zo vies maken als hij wil  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #13 Gepost op: september 08, 2007, 19:44:52 pm »
cheesy2

Caiolinda

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: september 08, 2007, 20:34:51 pm »
ik was een keer naar mijn werk gegaan, en was vergeten om het slotje van de etensbak dicht te doen, dus die stond op een kiertje.
is ze dus door dat kleine gat naar buiten gekomen,
toen ik thuis kwam zat ze netjes op de kooi, maar ik was wel even verbaast, omdat haar deurtje wel dicht zat.
ik dacht: hoe kan dat nou :CENS :CENS hahaha

Ja hier hetzelfde verhaal toen hadden we alleen Quinzy nog en meneer zat heerlijk op de kooi had zich best vermaakt de hele dag gelukkig alles goed gegaan want de katten lopen als wij weg zijn ook gewoon los maar niets aan de hand  :-[