Auteur Topic: Foutje bedankt  (gelezen 9834 keer)

Leo

• Gast
Re: Foutje bedankt
« Reactie #30 Gepost op: september 13, 2007, 21:32:21 pm »
kon je hem nog wel pakken  ???
Neen we zijn Kato toen een tijdje kwijt geweest
We hebben fotos afgeprint en in de winkels gehangen
Na veertien dagen kregen we op een avond een telefoontje dat ze Kato hadden gevangren
Zijn Kato dan onmiddelijk gaan terug halen

banjer

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: september 13, 2007, 22:45:08 pm »
Neen we zijn Kato toen een tijdje kwijt geweest
We hebben fotos afgeprint en in de winkels gehangen
Na veertien dagen kregen we op een avond een telefoontje dat ze Kato hadden gevangren
Zijn Kato dan onmiddelijk gaan terug halen
gelukkig maar  :thumsup: :thumsup:

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #32 Gepost op: september 19, 2007, 22:18:28 pm »
Ja! net een blunder begaan.....  :-[ achteraf was ik erg blij dat het een blunder was  :hot:

Ik kamp op het moment met wat probleempjes met mijn buiten vogels, enkele hebben last van diaree en hun ontlasting is vandaag onderzocht maar daar is niets uitgekomen, morgen dus bellen met Hedwig voor advies.

Straks zat Kaya op het spiraaltouw en onder haar op de vensterbank ligt dan altijd een krant voor het opvangen van poepjes. Momenteel ben ik dus heel erg "ïn to the poepjes" door de grasparkieten. En ik keek dus naar het flaterje van Kaya en schrok met te pletter!  :o Er zat een rose natte ring om haar poepje, paniek natuurlijk! Joh wat kon ik die reflectie in Kaya's ogen zien, wat merken ze het snel als je over de rooie bent!  :o Kaya was zich van geen kwaad bewust wat er aan de hand was want ze zit gewoon lekker in haar vel, de ergste rui is nu voorbij en ze kwebbelt er weer lekker op los, dus dat kon ik eigenlijk niet rijmen met wat ik zag liggen op de krant  ??? Oke dacht ik, effe rustig heeft ze vandaag iets gegeten wat die kleur kan veroorzaken? Nog een keer diep nadenken... nee echt niet. De paniek kwam weer terug en ik zat effe verdwaasd te kijken ik tilde de krant op en duwde het onder Frank zijn gezicht ja dat lijkt toch echt of er bloed in de waterige deel van de ontlasting zit ??? Zegt Frank ineens stop ik zie het al!!! Niks aan de hand, relax en ga zitten! Kijk eens aan de onder kant van de krant! En jawel dat was het euvel, rode inkt van een rode advertentie  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
« Laatst bewerkt op: september 19, 2007, 22:23:51 pm door Dianne »

giggles

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: september 19, 2007, 22:20:35 pm »
Hahahaha, zo'n verhaal heb ik al eerder ergens gelezen  ::)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #34 Gepost op: september 19, 2007, 22:22:09 pm »
heb ik idd ook al ergens gelezen  ;D ;D
maar schrikken doe je wel hé

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #35 Gepost op: september 19, 2007, 22:22:20 pm »
Menen jullie dat!!? Had ik dat dan ook maar gelezen dan had ik meteen onder de krant gekeken  :)

ede

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: september 19, 2007, 22:28:59 pm »
Whahaha! Ja dat is een bekend verhaal! Gelukkig voor niks zo geschrokken!

ede

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: september 19, 2007, 22:29:56 pm »
https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php?topic=27196.0
Dat is 1

Ik heb er nog meer gehoord volgens mij.  :)

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #38 Gepost op: september 19, 2007, 22:36:47 pm »
Ow nu lig ik helemaal in een deuk, ik kan me niet herinneren dat ik dit eerder gelezen heb, in dat zelfde draadje staan nog 2 voorbeelden 1 van Riboet (ook met een krant) en 1 van vivke met rode besjes  cheesy2
Gelukkig ben ik niet de enige  :hot:

kokosnoot

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: september 19, 2007, 23:13:11 pm »
jee dat zal schrikken zijn, en oh wat een opluchting moet je dan voelen als je zoiets onder de krant vind  :hot:
  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #40 Gepost op: september 19, 2007, 23:16:10 pm »
ja zeg , met die rode bessen heb ik me rot geschrokken  :hot:
dit jaar wist ik van wat het was,die rode poten  ;D

cosch

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: juni 26, 2008, 10:54:58 am »
En zijn er nog kleine foutjes met jullie gaaien op te biechten???

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #42 Gepost op: juni 26, 2008, 11:15:13 am »
Ja, ik heb ook nog een foutje. :-[
Wij hebben nu veel meer vogels dan eerst en daar moet ik soms nog duidelijk aan wennen.
We hadden, hebben babyvogels, 3 valkjes en 1 agaatje, Fluffy. Deze 4 babies hebben een tijdje samen gezeten.
Ook hebben we 1 baby van de eerdere nestjes gehouden, Knijster, een agaatje.

Knijster zit op de standaard lief te spelen en ik kroel met Fluffy. Dan wil Knijster steeds van de standaard af en dat mag niet. ik geef fluffy aan mijn oudste die verder gaat kroelen. En zelf pak ik Knijster van de standaard. Ik spreek Knijster toe en ga haar vervolgens in haar kooitje zetten. Dan ga ik koffie zetten en limonade inschenken. Kom ik met mijn kopje en het glas de kamer weer binnen, zegt oudste heel verbaasd: O wat leuk van je mam dat Knijster nu ook bij de valkjes mag!  :o
Heb ik Knijster in de verkeerde kooi teruggezet!!! :o
De valkjes vonden het prima of er nu een groen of een geel agaatje bij hen in de kooi zat. En Knijster zat nog vol verbazing om zich heen te kijken waar ze nu weer beland was en had al kijkende een hele stengel trosgierst ontdekt! Dus Knijster had het even te druk om zich met de valkjes te bemoeien! :)
Ik voelde mij een super slecht baasje! Wat had er wel niet kunnen gebeuren! :nailbiting:

cosch

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: juni 26, 2008, 11:52:10 am »
 :) :)

Ik heb gisteren coco op zijn kop gegeven voor iets wat Gijs deed.

Ik hoorde de hele tijd een schel geluid uit hun kooi komen. Dat leek alsof het coco's geluid was. Maar ja het nadeel van papegaaien is dat ze papegaaien! :S
Dus ik zeg heel boos (en heel fout ik weet het  :-[ ) Coco hou op....
Keek ik achterom zat Coco heel relaxed te spelen en kon hij het dus niet geweest zijn! Was het Gijs.

Ahhhhhhhh arme Coco  :-[

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #44 Gepost op: juni 26, 2008, 13:16:33 pm »
 :)