amai wat een ongeduld hier

(af en toe moet een mens eens gaan werken,ook al is hij liever thuis nu)

lowieke heeft een goede nacht gehad en ik ook (redelijk)
hij blijft er nog steeds vanaf

, alhoewel hij vanmorgen sprong en er een bloedveegje bij was ,direkt controle gedaan ,niks erg, is ook direkt gestopt ,oef

wat het eten betreft ,ik geef hem nu tot 4x toe,geweekte pellets , omdat hij niet veel zaadjes of andere dingen eet, en hij moet toch wat binnen hebben ook vocht enzo
hij slaapt overdag heel wat minder dan afgelopen dagen en heeft zonet een half uurtje buiten gezeten , wat liet hij het horen hoe prettig hij dit vond

er zijn momentjes dat hij zen gekke 5 minuutjess wil doen ,maar zich tijdig bedenkt, eigenaars van roseetjes kunnen zich voorstellen wat deze 5 minuutjes zijn en ik denk dat als hij ze krijgt ,het pijn doet of op de wonde trekt en lowie zich daarom inhoud, maar het is volgens mij een heel goed teken dat hij ze wil krijgen ,is ook eigen aan die roze monsterkens
hij doet nu een heel lief geluidje, en dan steekt hij zijn bekje in je oogholte en komt tegen je aanwrijven, zo lief ,je smelt gewoon als hij dat doet

straks ga ik wel even bellen naar de VA met de vraag of het donkere dat we nu zien aan de wonde wel degelijk de korstvorming is

ik ben erg benieuwd of ze wel naar de camping gaan dit weekend 
tuurlijk gaan we, ik zie niet in waarom thuis blijven, lowieke is daar heel graag, flip en tuur ook en wij komen er tot rust