dat er hechtingen gelost waren kan idd van springen/vallen voortkomen, vorige week zaterdag heeft hij gebloed na een val in zijn kooi en ze(andere da) hebben het toen gecheckt,niets gezien,maar miss was er toch wat los , in het kortsje dat tom er nu afhaalde zaten gewoon de draadjes in
kheb het vandaag nog eens gehad over zo'n kraagje(zo ééntje als pinkey had) met de va, ze hebben ze hier in nijlen ook, maar ze willen ze absoluut niet meer gebruiken gezien de slechte ervaringen die er voor hun mee gepaard zijn gegaan
de kraag die lowieke heeft is geenzins slecht en het abces die hij er zitten had ,was anders waarschijnlijk ook gekomen, miss ook niet dat zullen we zeker nooit weten
marc was er vandaag bij en ik heb hem gevraagd wat hij vond van de va en als het bij hem direkt goed zit is het voor mij ok, hij heeft veel meer vertrouwen in deze man/kliniek dan in "de grote vogelarts" waar we de eerste keer zijn geweest
net heb ik gebeld ,ze hebben de wonde onder schoon opgefrist en ze is op een klein gaatje na gans toe,kwestie dat hij er nu zal afblijven,de abces is gereinigd en verzorgd
hij gedraagt zich zeer rustig, ik hoop dat het zo blijft en ik hoop ook dat hij wat eet,want de laatste keer dat hij er was geweest had hij praktisch niets gegeten