Auteur Topic: Het verhaal van Lowieke  (gelezen 86000 keer)

kokosnoot

• Gast
Re: lowieke is weer thuis en hopelijk nu de laatste keer
« Reactie #615 Gepost op: november 04, 2007, 18:47:24 pm »
hoe gaat het nu met Lowieke? geen gevriemel aan ze kontje?
het wondje ook mooi dicht nu?

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #616 Gepost op: november 04, 2007, 18:54:58 pm »
het gaat goed met wieke, blijft er mooi af ,dus dat kan alleen maar goed gaan hé  ;)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #617 Gepost op: november 04, 2007, 18:57:22 pm »
Dat is mooi nieuws!!!  :thumsup:

kokosnoot

• Gast
« Reactie #618 Gepost op: november 04, 2007, 19:21:07 pm »
toppie Vivke :thumsup:

jip

• Gast
« Reactie #619 Gepost op: november 04, 2007, 19:45:04 pm »
iig veel succes verder met lowie

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #620 Gepost op: november 04, 2007, 19:50:38 pm »
het gaat goed met wieke, blijft er mooi af ,dus dat kan alleen maar goed gaan hé  ;)

dit is echter maar het halve verhaal en wees aub niet boos of teleurgesteld dat ik het niet eerder heb verteld, ik kon het niet, ben er nog lang niet klaar mee, het was teveel  :cry:

lowieke is weer in de kliniek en komt de eerste 10 tot 14 dagen niet naar huis  :cry:  :cry:
wat er gebeurd is,
woensdag was hij dus thuis en heel gelukkig ieke,echt zo had ik hem zelf nog niet meegemaakt, donderdag het zelfde, een spelend en gelukkig vogeltje, tot de buren binnen kwamen gestormd
lowieke schrok zich echt te pletter ,met alle gevolgen vandien, bloed ,wonde open ,en zowel lowieke,marc als ik in shock
ben stante pede naar de dichtsbijzijnde arts gereden met hem om wondcontrole , niet goed dus, resterend draadje gelost , wonde gezwollen , en lowieke had pijn,heel veel pijn, dat zag je gewoon aan zijn gedrag, beven en konstant met de bek open
huiswaarts gekomen,geen kontakt kunnen maken met de va in nijlen ,zij waren niet van wacht en het was feestdag bij ons
lowieke werd langzaam rustigern het beven stopte, de wonde was verzorgd en de pijn minderde fel , hij probeerde terug te spelen,te eten ......
marc heeft een mail gedaan naar nijlen dat hij morgenvroeg met lowieke eraan kwam en beschreef wat er was gebeurd en wat er al was gedaan , kheb lowieke wat langer opgehouden en wat bezig gehouden ,zelfs lang na zijn slaaptijd, de kooi naast me gezet en ik heb die nacht naast  hem in d ezetel geslapen(gewaakt) opdat ik zou horen wanneer er wat zou zijn, hij heeft een rustige nacht gehad en is op één piepje na niet wakker geweest
kheb hem smorgens nog wat geweekte pellets gegeven en marc kon ermee vertrekken, ik moest werken :S

in de dierenkliniek, werd marc al opgewacht door peter couteel zelf, die heeft alles nagzien en ook verteld dat het niet zo erg was als wij vreesden, het genaaide/gehechte was niet gelost ,alleen daar waar de draadjes nog zaten daar was het weer ingescheurd, de zwelling was reeds weg
peter vroeg wat er gebeurd was ,marc vertelde het ,dat ondanks zijn kooi-arrest het dus nog eens was gebeurd, en zei tegen peter dat nu lowieke NIET meer naar huis kan/mag komen eer alles ook echt is genezen, het zal zwaar zijn, het zal pijn doen ,maar nu moeten we echt doorbijten,ook al missen we onze roze kippetje enorm, het is voor zijn goed

vrijdagmorgen is hij dus nog eens gehecht, weer 6 draadjes en beide keren dat ik belde ging het goed met wieke

het gaat goed met wieke, blijft er mooi af ,dus dat kan alleen maar goed gaan hé 
dus wat ik hier zeg, is hetgene dat tom tegen me zei zaterdagmorgen,morgen maandag bel ik weer

emotioneel gezien ben ik er nog niet klaar mee, kheb afgelopen weekend wel veel steun gehad aan men vrienden ,die stuk voor stuk weten wat je doormaakt op zo'n moment , hoe moeilijk het is, het machteloos je staat , hoe onbegrijpelijk , hoe ......

en er waren buiten mijn 2 grijze maatjes, genoeg gaaikes en roseetjes om me bezig te houden ,ook al bijten ze hard  :)

dus  :sorry: dat ik het niet eerder met jullie deelde  :sorry:

kokosnoot

• Gast
Re: lowieke
« Reactie #621 Gepost op: november 04, 2007, 19:58:01 pm »
oh Vivke, ik lees dit echt met een brok in mijn keel, neeeeeeeeeeeeeee niet weer!!  :cry:
wanneer houd het eens op........... :cry:

ik denk dat het inderdaad beter is dat Lowieke nu de hele genezingsperiode bij de VA blijft, hoe moeilijk het ook is,
alweer wens ik jou en Ieke heel veel sterkte, ik weet gewoon niet meer wat ik moet schrijven, wat een pech  :(
heb je je buren ook bedankt?  :angry:

een hele dikke knuffel van mij  :-* :-*

giggles

• Gast
« Reactie #622 Gepost op: november 04, 2007, 19:58:20 pm »
 console

jip

• Gast
« Reactie #623 Gepost op: november 04, 2007, 20:06:07 pm »
nogmaals veel sterkte verder :-*

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #624 Gepost op: november 04, 2007, 20:19:14 pm »
heb je je buren ook bedankt? 

ze wisten niet dat wieke er alweer was, normaal kwam hij pas vrijdags huiswaarts hé en het was geen opzet van hun,dus echt boos kan je er niet op zijn,niet

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
  • Lorre en Diesel
« Reactie #625 Gepost op: november 04, 2007, 20:26:12 pm »
Wat vervelend weer zeg ....  :(

Nu weer hard duimen dat t gauw dicht is en je kippetje weer bij je komt ...

Offline lisianthus

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Man
  • Edels in top!!!
« Reactie #626 Gepost op: november 04, 2007, 20:37:53 pm »
Meissie meissie meissie,
wat een armoede.Je weet wat ik voel voor Lowieke en ik had met de titel alweer in de gaten dat er wat mis was.Het is denk ik beter dat je Lowieke idd het hele genezingsproces maar eens moet missen.Het klinkt lullig maar het is wel het beste.Ik weet het niet maar mss voelt hij zich wel te "vrolijk en vrij"bij jullieDat is natuurlijk geweldig maar nu even niet.Genezing moet geschieden met rust en dat heeft ze bij jullie gewoon niet.
Jullie zijn gewoon te goed

Veel succes en sterkte  Rob

Dorian

• Gast
« Reactie #627 Gepost op: november 04, 2007, 20:45:10 pm »
Lieverdje, het is nu wel nog maar 7 tot 11 dagen :thumsup:
Jullie hebben er al drie achter de rug...

Knufje....

Rianne83

• Gast
« Reactie #628 Gepost op: november 04, 2007, 21:21:23 pm »
Ik heb je verhaal gelezen (de laatste 2 pagina's), wat erg zeg... Ik wil je veel sterkte toewensen.

kyra/destiny

• Gast
« Reactie #629 Gepost op: november 04, 2007, 21:28:39 pm »
ach vivke ik heb de neiging om in de auto te springen om u es ne goeie knuffel te komen geven!

Maar nu effe streng zijn voor jezelf he, Wieke heeft het goed daar, en het is voor zijn bestwil!

En Lowieke : ik had het je gezegd he, ge krijgt een pak voor uw broek! (gelukkig draagt hij geen broek)

Ik tel samen met jou af hoor Viv!!! nog 11 dagen, klinkt lang maar is zo om hoor! We houden je hier wel bezig en dan is de avond elke keer zo om!   

sterkte  console

Rita