ik lees dat jullie volledig verslag willen dus krijgen jullie het ook
eerst en vooral wieke is thuis

of hij blij was me te zien ,moet ik helaas "nee" op antwoorden (was ook ff slikken) zodra ik binnenkwam herkende hij me wel en deed heel even zijn geluidje en toen ik hem liet opstappen zat hij op één seconde weer bij peter
en nadien toen hij in de bench zat wist hij het volgens mij wel weer allemaal
gans de terugrit vroeg hij om kroeltjes ,het schatje en begon hij ook te eten , hij ziet er wel verslodderd uit

bij thuiskomst ff in zijn kooi gezet tot hij wat rustiger werd ,want hij was toch een beetje stressig en bibberig , dan marc kroelen en bruno stond ook al klaar om met Ieke te knuffelen, nu zit hij weer rustig in zijn kooike ,wat eten en geluidjes te maken
er zijn twee fotokes ,maar ik kan ze niet plaatsen momenteel, buckett neemt ze niet aan

waarom peter me wou spreken is gewoon omdat hij het begin van het verhaal van lowieke niet mee had, de oorsprong van de wonde en wat er tussen ligt voor hij wieke in handen kreeg , dus na het hele verhaal te hebben gedaan ,snapte hij het wat beter

hij vroeg ook of ik me niet wou bedenken ,wat het terughalen van wieke betrof, het is zo'n liefke zei hij en een echte kroelkont

, ik heb zo een vermoeden dat wieke gewoon die dagen in zijn prive heeft gestaan, want het duurde te lang als hij hem ging ophalen ,terwijl de ziekenkamers net onder de consultatie ruimte liggen en zijn prive is net naast de praktijk

we moeten nog 2 weken lowieke zoveel mogelijk in de kooi laten, en dan mag hij beginnen met spelen buiten de kooi en weer een vrije vogel te zijn