ppppfffff dit heeft nogal geduurd eer ik wat meer kon vertellen, we hadden "net vandaag" internetprobs

lowieke is al thuis, hij eet goed, speelt een beetje en kijkt vooral naar alles wat ik doe

om de zoveel tijd haal ik hem eruit om zijn kroeltje te geven, kben nu aan n° 25
kheb zelf maar 2 fotokes en die laat ik zo zien, één met peter en ééntje thuis met zijn eerste grote knuffelbeurt

wat de wonde betreft, die is echt dicht en er zitten nog paar draadjes in, kheb in alle grote knuffelhaast vergeten te vragen wanneer we terug moeten op controle

de wonde in zijn halsje is ook dicht en staat vol stekels , zo ook op zijn kont, stekelkontje

waar ik ook erg moest mee lachen was als peter vertelde dat er in de kaketoes 2 soorten zijn, waggelaars en jaknikkers, jaknikkers doen steeds de ja-beweging met hun kop en de waggelaars gaan op hun 2 poten staan waggelen van links naar rechts en het hoofd gaat mee en lowieke zei hij ,lowieke is een grote waggelaar

ik ben zo heel blij dat hij er weer is, we zijn terug compleet

ps, niet te geloven, zolang ieke in de kliniek was hebben de buren zich niet laten zien of horen, daarnet was hij er ff uit om te kroelen ,en ja je raad het al ,

wie komt er binnen ...................idd
kheb geroepen blijf staan ,bougeer niet, de kleine is thuis en ik ga hem eerst in zijn kooi zetten ,beter voorkomen dan genezen

andere foto's volgen zo snel als ik kan ,kheb nu wat kroelwerk te doen