Oh jee Vivke 
Wat ik me afvraag. Gebruikt Ieke de vleugels niet bij de landing? Landt ie iedere keer op zijn buikje dan? De wond was blijkbaar nog niet helemaal genezen, anders scheurt het niet opnieuw open. 
Sterkte maar weer met het herstel. Krijgt ie nu weer kooiarrest? 
hij kreeg voor zijn kerst ,kooi-arrest idd
wat de oorzaak van het weer open gaan denkelijk is,
het is genezen verklaard ,de wonde is gesloten en blijft toe, maar zoals bij een operatiewonde bij de mensen duurt het een hele langere tijd eer het vlees eronder ook echt genezen is, het blijft langere tijd een zwakke plaats en dan krijg je dit
wat het gebruik van zijn vleugels betreft , op mijn aanvraag werd hij gewiekt bij het ophalen , hij had daar in huis een paar keer gevlogen ,dus hij weet normaal gezien wel waar zijn vleugels voor dienen
, wat me wel werd gezegd/meegedeeld , het zou kunnen dat ieke zijn borstspieren niet genoeg zijn ontwikkeld waardoor hij dus wel fladdert maar misschien niet snel genoeg om zichzelf te dragen , kweet het niet
we oefenen wel met hem in het droogvliegen , maar bij lowieke duurt dat nooit lang, hij gaat snel met zijn bekje open zitten hijgen
we zijn nu van plan om zijn vleugels te laten uitgroeien, zodat hij kan vliegen enzo misschien wat zekerder word van zichzelf en vertrouwen krijgt in zijn vleugels ,desnoods gaan we een tijdje werken met een tuigje ,omdat we eigenlijk toch best veel doen met de gaaien en hij anders van veel word uitgesloten of het moet meedoen van in zijn kooi en dat is ook wel niet leuk geloof ik