Ik had geen idee dat stinkdiertjes in Nl als huisdier werden gehouden, laat staan dat er een opvang voor nodig is!
Het zijn toch geen huisdieren? 
Nemen jullie ook stinkdiertjes mee? Ik heb er volgens mij nog nooit eentje in het echt gezien.
Gezellig dat er meerdere mensen komen! Ik doe echt mijn best om te komen!
Ik moet alleen even kijken of ik dit lichamelijk wel allemaal trek (nav de opratie). Maar ik heb er wel zin aan!
Ja , klopt, stinkdieren worden ook als huisdieren gehouden. En natuurlijk gebeurd het bij die beestjes ook dat het toch tegen valt, of dat men er om welke reden dan ook afstand van doet.Vandaar dat er ook voor deze dieren opvangs nodig zijn.Zelf hebben we er veertien hier waarvan zeven afstandsdieren.Verder hebben we nog een paar opvang adressen verspreid door het land.
We nemen altijd zes stinkdieren mee, naar beursen en dieren evenementen. Deze zijn gewend om mee te gaan.We staan er Niet om ze te promoten maar om mensen er mee kennis te laten maken en te vertellen dat zij eerst goed na moeten denken en er veel over moeten lezen voor ze er aan beginnen.Verder zijn we altijd bereikbaar voor vragen en advies.
gr.v.Hennie