De normale waardes van een stof in de nieren dat in het bloed gemeten wordt is normaal rond 200
Bij Jacky is dat ruim 800, dit zou door de medicijnen omlaag gebracht moeten worden mit het werkt.
Jacky driknkt (bijna) niet dus plast ook te weinig, waardoor de afvalstoffen ophopen en dus zijn lichaam
langzaam aan vergiftigd wordt, vandaar ook het infuus, om de nieren te spoelen en de afvalstoffen te
verwijderen.
Door de vergiftiging gaat ook het lichaam slechter werken, dit uitte zich bij Flurry door bijna niet meer te
kunnen zitten, hij kreeg een plankje van mij ipv een stok en op het laatst lag hij op de bank en 's nachts
in een vervoersbox met een kruik bij mij op bed.
Op gegeven moment kreeg hij zelfs een soort paniekaanvallen, hij probeerde dan vooral weg te kruipen,
zoals op één van de filnpjes denk ik te zien is. Hij had zichzelf inmiddels zo vergiftigd dat het zelfs al op z'n
hersentjes was geslagen, hij wist ms niet eens meer wie ik was.
Nu zie ik bij Jacky af en toe het slaan met de vleugels en trekken met een pootje.
Dat zag ik bij Flurry ook maar dan veel heftiger.
Vandaar ik heb gevraagd om een infuus, in de hoop dat zijn lichaam weer schoon is en hij weer beter gaat
eten en ook gaat drinken weer.
Een heel verhaal en een hoop van Flurry komt staads weer naar boven
Maar ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is