Auteur Topic: Gijs is er  (gelezen 25296 keer)

ede

• Gast
Gijs is er
« Gepost op: oktober 14, 2007, 11:37:27 am »
https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php?topic=29030.0

Op vrijdagavond kreeg ik een mailtje van Pascalle dat ze graag Gijsje een goed huisje willen verzorgen. Met haar eigen gezinsuitbreiding denkt ze dat Gijsje niet de aandacht zal krijgen die hij verdient. Daarom wilde ze op zoek gaan naar een nieuw huisje. Zonder haast. Of ik iemand wist en ook met de vraag of Gijs bij mij mag komen.

Nu kwam het probleem. Ik zou Gijsje heel graag willen hebben. De logeerpartij vorig jaar januari was een succes. Gijs begon te klikken met Coco en ook met mij. Maar ja ik woon ook erg klein. Een 3e papegaai zou eigenlijk net 1 te veel zijn. Voor Coco zou een maatje in de kooi heel goed zijn en ik vind Gijsje leuk. Maar ja ook extra stof, extra voedings kosten, extra lawaai. Dilemma dilemma.

Na 2 dagen piekeren en Loes en Pascal lastig vallen (dank jullie dat jullie naar me wilde luisteren en hielpen  :-* :-* ) heb ik besloten dat ik het wel ga doen. Gijsje komt bij mij! :yahoo:

Ik heb aan Pascalle overgelaten wanneer ze er klaar voor is, dat ik Gijsje kan ophalen.

Ik heb er heel veel zin in. En ik hoop echt dat Coco en Gijs echte maatjes gaan worden.
(ik begin ook aan het idee te wennen dat ik echt meer moet gaan poetsen. :S cheesy2)

Gr Corina

Edit Cosch: titel veranderd
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2007, 14:11:04 pm door Cosch »

TWEETY

• Gast
Re: Groot nieuws: gezinsuitbreiding
« Reactie #1 Gepost op: oktober 14, 2007, 11:40:31 am »
waw corina , groot nieuws zeg

ben hartstikke benieuwd hoe dat zal verlopen, maar hij krijgt alvast de beste thuis die een gaai zich kan wensen  :thumsup:

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
  • Lorre en Diesel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 14, 2007, 11:40:44 am »
Gefeliciteerd ..!!!    :a036:

kokosnoot

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: oktober 14, 2007, 11:50:30 am »
gefeliciteerd Corine!
gaat het met Gijsje en Kaya samen ook goed?

ede

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: oktober 14, 2007, 11:55:53 am »
Dank jullie wel.

Nee Kaya heeft tot nu toe een hekel aan alle papegaaien. Behalve aan die al bezet zijn. :S Tijdens de logeerparty van Japie en Cocotje begon hij ineens voer op te geven aan Cocotje!  ;D ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #5 Gepost op: oktober 14, 2007, 12:06:43 pm »
Hartstikke leuk voor je!!!

;)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #6 Gepost op: oktober 14, 2007, 12:26:02 pm »
Gefeliciteerd! :-*

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #7 Gepost op: oktober 14, 2007, 13:01:50 pm »
 :thumsup:

kyra/destiny

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: oktober 14, 2007, 13:02:33 pm »
Leuk voor je!!!   :thumsup:

Offline Sanny

• Super Parrot
  • me
« Reactie #9 Gepost op: oktober 14, 2007, 13:09:51 pm »
ha wat een tof nieuws
wat ben je een geluksvogel
laat maar snel foto's zien van de happy family

:thumsup:
proficiaat !
 :-*

Offline tommy-z

• NOP Sponsor
  • Broedrijp
  • japie en Bowy.
« Reactie #10 Gepost op: oktober 14, 2007, 13:31:11 pm »
 :thumsup:gefeliciteerd met je (gezins) uitbreiding. :-*

kan er niet een lijst gemaakt worden van mensen die wel een gaai erbij willen .
zo hoeft er dan ook misschien minder geleurd worden met de vogels en komen ze beter en sneller op een vertrouwd adres.
ook kan er dan gekeken worden naar de woonplaats zodat de vorige baasjes altijd nog even langs kunnen komen.

Jeffrey

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: oktober 14, 2007, 13:40:35 pm »
Gefeliciteerd!!  :-* :thumsup: wat gaaf joh!! het gaat erom dat hij gelukkig word  :thumsup: en dat gaat zeker lukken bij jou  ;) :thumsup: ik ben ook heeeeel benieuwd!! haha FOTO'S!!!

ede

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: oktober 14, 2007, 13:42:21 pm »
Dank je!  :-* :-*

Pascalle

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: oktober 14, 2007, 16:01:47 pm »
Hier ook even een berichtje van mij.
We zijn heel blij dat Gijsje bij Corina mag komen wonen. Het verdriet is hier nog enorm, de tranen blijven stromen, maar ik denk hier een goede keuze aan te maken. Het is niet dat Gijs hier iets tekort is gekomen, hij heeft hier een pracht leven gehad, mee naar de camping, een eigen buitenspeelplaats, klimbomen, aandacht, kooi los etc etc. Maar voor de lange termijn denk ik dat het het beste is voor Gijs. Ik wilde er zelf ook een Grijsje bij voor Gijs, een speelmaatje. Nu krijgt hij Cocotje als kameraadje.
Morgen zal Gijs zijn laatste verjaardag vieren hier bij ons, hij is namelijk 15 oktober jarig en wordt 6 jaar. 6 jaar lang heeft hij bij ons gewoond.... Ik zal Gijs blijven opzoeken bij Corina en natuurlijk op het forum zijn avonturen blijven volgen, zodat hij niet helemaal uit ons leven is.
Ik gun Gijs het beste en ik heb ondanks de pijn die het doet een goed gevoel over mijn beslissing.

Groetjes
Pascalle

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #14 Gepost op: oktober 14, 2007, 16:19:19 pm »
Gefeliciteerd Corina. Coco zal er zowiezo blij mee zijn en jij ook ondanks het extra schoonmaken :)

Pascalle, ik kan me voorstellen dat het een hele moeilijke beslissing voor je is, maar in het belang van Gijsje zal je het beste besloten hebben. Sterkte ermee. :-*