Hoi Corina
Bedankt voor het plaatsen van de leuke foto's en filmpje. En erg fijn dat het zo goed gaat, maar dat hadden we eigenlijk ook al verwacht he

.
Gister was echt een zware dag voor mij.

Afscheid nemen is nou eenmaal een vervelend moment en viel me ook erg tegen. Dat komt ook omdat het gevoel zo dubbel is, Gijs is een enome lieverd en gezellige gaai. Niets mis mee. Maar ik ben blij voor hem dat hij er nu 2 vriendjes bij heeft en daar ging het mij vooral om. Soms moet je keuzes maken in je leven die beter zijn in het belang van het beestje. Gijs had bij ons ook een top leven, is ook al veel gewend, maar een soortgenoot maakt ook een hoop goed. En een bazin als Corina is toch ook geweldig. Ik ben blij voor Gijs en ga hem zeker nog zo af en toe opzoeken bij Corina. En natuurlijk op het forum blijven volgen. Je blijft toch van zo'n beestje houden!
Het is nu raar in huis, de kooi is leeg en schoon, gaat vanmiddag naar de garage. Als ik een stuk fruit pak wil ik automatisch naar Gijs lopen, gister zei ik nog "weltrusten jongen" maarja hij zat er niet. Het is even moeilijk, maar Gijs zal er niets van merken, zijn leven gaat net zo vrolijk door en dat is maar goed ook. Ik gun hem het beste!

Iedereen bedankt voor het medeleven en Corina ik hoop dat je net zoveel plezier van Gijs gaat beleven als wij gedaan hebben.
ps heeft hij al kleurenles gehad???

en heeft hij trouwens al iets gezegd? of is het nog stilte voor de storm?