Auteur Topic: Gijs is er  (gelezen 25560 keer)

kokosnoot

• Gast
Re: Gijs is er
« Reactie #240 Gepost op: november 03, 2007, 15:53:31 pm »
van ruilen geen huilen dus deze keer  ;D

nou, bezig geweest Poekie te meten, maar verder dan zijn schouders opmeten kom ik niet, als ik het goed gedaan heb kom ik op 10cm breed, kan wat afwijken, maar Poekie vond die meetlint wel erg leuk, pakte hem van me af zo van; laat mij maar ik doe het zelf wel  ;D

ede

• Gast
« Reactie #241 Gepost op: november 03, 2007, 15:55:01 pm »
cheesy2 cheesy2
Zo ging het hier ook.

Grote Kaya was bang voor het meetlint!  :( :( Dus die hebik niet kunnen meten!

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #242 Gepost op: november 03, 2007, 17:21:00 pm »
moehahahah leuke foto  :thumsup:

alles wat je doet, doe je zelf veel beter

ede

• Gast
« Reactie #243 Gepost op: november 05, 2007, 20:59:08 pm »
Ja Coco heeft het eerste woordje van Gijs overgenomen.
Zoooooo

;D

Vanavond kwam ik thuis en toen zag ik dat ze bij elkaar zaten en lieten elkaar precies los toen ik binnen kwam. Nu weet ik dus niet of ze lief aan het doen waren of aan het snavelen waren!  :CENS
Ik hou die 2 in de gaten!  :)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #244 Gepost op: november 05, 2007, 21:19:48 pm »
Ja Coco heeft het eerste woordje van Gijs overgenomen.
Zoooooo

;D

Vanavond kwam ik thuis en toen zag ik dat ze bij elkaar zaten en lieten elkaar precies los toen ik binnen kwam. Nu weet ik dus niet of ze lief aan het doen waren of aan het snavelen waren!  :CENS
Ik hou die 2 in de gaten!  :)

Dat komt wel goed Corina. Zo ging het bij Japie en Cocootje ook. Samen lekker klef zijn, maar zodra ik in zicht was snel uitelkaar alsof er niets aan de hand is  ;D

kokosnoot

• Gast
« Reactie #245 Gepost op: november 05, 2007, 21:26:38 pm »
stiekum de camera erop Corina  :)

ede

• Gast
« Reactie #246 Gepost op: november 07, 2007, 21:07:00 pm »
Gijs is nu ong 2,5 week hier. Het is nu zover dat ze elkaar regelmatig aan het testen zijn en soms een beetje door de kooi jagen. Gelukkig doet zowel Gijs als Coco dit. Dus er is niet een van de 2 dominanter. Net wie er het hoogste zit. Voor de rest leven ze rustig bij elkaar. Gijs speelt heel veel.

Ik merk dat het al wel positief effect op Coco heeft. Coco kon nog wel es gillen als je de deur uit gaat. Dat gaat dan door merg en been. Omdat je weet dat hij het erg vind als je weg gaat!  :cry: En dat word beduidend minder nu.
Ik merk dat er af en toe al geen geluidje meer af kan. :S Dat is dan de andere kant weer  :cry: 
Nee hoor, daar ben ik heel blij om... dat is de hoofdreden waarom ik Gijsje opgevangen heb. Blijkbaar heb ik dat goed in geschat.

kokosnoot

• Gast
« Reactie #247 Gepost op: november 07, 2007, 21:09:31 pm »
wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat  :thumsup:
misschien is dat jagen af en toe nog een beetje uitmaken wie de baas wordt?

ede

• Gast
« Reactie #248 Gepost op: november 07, 2007, 21:12:06 pm »
Ja dat denk ik inderdaad ook. Zo lijkt het ook. Het is niet zo dat ze op elkaar afgaan maar als de een onder de ander langs gaat of iets te dichtbij op de stok wil klimmen dan is het even vechten en moet degene onderaan via een ander weg op de stok komen en dan is het ook weer helemaal goed en gebeurd er verder niks meer!

kokosnoot

• Gast
« Reactie #249 Gepost op: november 07, 2007, 21:18:23 pm »
als het niet echt agressief gaat dan lijkt het een beetje nog op dat ze hun "plekje" aan het "uitvechten" zijn.
ik weet (nog) niet zoveel van gaaien maar het is dierengedrag.
maar top joh, dat ze zo meteen al bij elkaar in 1 kooi kunnen  :thumsup:

chantal

• Gast
« Reactie #250 Gepost op: november 08, 2007, 08:45:40 am »
  :thumsup: Super leuk dat het zo goed gaat tussen die 2.

Pascalle

• Gast
« Reactie #251 Gepost op: november 08, 2007, 13:58:06 pm »
Gelukkig is het niet alleen voor Coco leuk, maar ik merk uit verhalen dat Gijs het ook naar zijn zin heeft. Hier thuis speelde hij ook veel en was altijd wel vrolijk, maar een speelmaatje is toch wel een onvervangbaar iets. Gijs en Coco krijgen (hebben) samen een fijn leventje  :thumsup:.

kokosnoot

• Gast
« Reactie #252 Gepost op: november 08, 2007, 14:33:21 pm »
dat moet voor jou ook een heerlijk gevoel zijn dat je Gijsje het goed heeft en naar zijn zin Pascalle :thumsup:

Pascalle

• Gast
« Reactie #253 Gepost op: november 09, 2007, 09:05:14 am »
dat moet voor jou ook een heerlijk gevoel zijn dat je Gijsje het goed heeft en naar zijn zin Pascalle :thumsup:

Jazeker! Anders had ik er echt wel een ander gevoel bij gehad. Maar nu weet ik gewoon dat dit het beste is voor allemaal.  :thumsup:

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #254 Gepost op: november 09, 2007, 09:28:53 am »
Het klinkt echt allemaal ontzettend goed. Fijn hoor!