Auteur Topic: Gijs is er  (gelezen 25517 keer)

ede

• Gast
Re: Gijs is er
« Reactie #270 Gepost op: november 13, 2007, 22:25:58 pm »
:a036: :)
Touwen!  :thumsup: Ja die sloopt hij!  ;D

Hij sloopt alles  :o

Ben net terug met ze. Gijsje was wel wat gestressed bij mijn ouders maar dat kan ook komen omdat Coco heel wild en irritant was en ik ff wegging naar mijn broer en ze alleen liet.

Vind het wel heel sneu voor Gijs. Je merkt dat hij hier al 'thuis' is. Hij zit nu lekker relaxed op de kooi te poetsen enzo.
En dan moet hij weer 2 weken ergens anders heen. Zeer waarschijnlijk maak ik me heel onnodig zorgen om em... maar vind het wel sneu!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #271 Gepost op: november 14, 2007, 08:16:27 am »
Dat kan ik me goed voorstellen hoor, zou ik ook hebben! ;)

Jeffrey

• Gast
« Reactie #272 Gepost op: november 14, 2007, 13:55:32 pm »
Hij sloopt alles  :o

Ben net terug met ze. Gijsje was wel wat gestressed bij mijn ouders maar dat kan ook komen omdat Coco heel wild en irritant was en ik ff wegging naar mijn broer en ze alleen liet.

Vind het wel heel sneu voor Gijs. Je merkt dat hij hier al 'thuis' is. Hij zit nu lekker relaxed op de kooi te poetsen enzo.
En dan moet hij weer 2 weken ergens anders heen. Zeer waarschijnlijk maak ik me heel onnodig zorgen om em... maar vind het wel sneu!

joh.. je zou Gijsje niet aaniemand toe vertrouwen als je er niet 100% zeker van was dat hij het daar 2 weekjes heel geod krijgt  ;) en gaaien zijn daar vrij makkelijk in.. is voor hem ook een hele leuke beleving zo uit logeren  ;D daarbij worden ze door anderen altijd dubbel verwent  ;D don't worry ;)

Pascalle

• Gast
« Reactie #273 Gepost op: november 14, 2007, 20:11:34 pm »
Corina,  geen zorgen maken hoor! Gijs redt het wel, hij is al zo vaak uit logeren geweest. Gaan ze in hun eigen kooi naar je ouders?

Sloopt hij echt zoveel bij jou?  :)

ede

• Gast
« Reactie #274 Gepost op: november 14, 2007, 20:24:32 pm »
Hey,

Ze gaan in Kaya's oude kooi daar naar toe. Hun eigen kooien zijn te zwaar om voor maar 2 weekjes te verhuizen.
Dus dat is wel nieuw.

Ja hij sloopt echt heel veel. Hij heeft dan die zittouw bovenop helemaal gesloopt. Een touw speeltje zit hij helemaal uit te pluizen. Hij haalt knopen uit touwen en hij probeert wat babyspeelgoed te slopen. Ik heb em ook dat cocktailprikker speeltje gegeven. Die heeft hij ook bijna elke dag leeg gehaald. Met de bel is hij ook veel bezig.
Hout is hij hier niet zo gek mee. Meer touw en plastic!

Ok ik zal me minder zorgen maken.  :-[

Pascalle

• Gast
« Reactie #275 Gepost op: november 14, 2007, 20:46:22 pm »
  :) Dure kostganger!  :thumsup:

Pascalle

• Gast
« Reactie #276 Gepost op: november 14, 2007, 20:47:45 pm »
Wat hij ook leuk vindt zijn verse wilgenstokken, hij haalt de hele bast ervan af. Had je nog iets gedaan met die stok die je toen hier meegenomen had?

ede

• Gast
« Reactie #277 Gepost op: november 14, 2007, 20:51:53 pm »
Die zou Pascal even voor mij op maat maken.  :thumsup:

ede

• Gast
« Reactie #278 Gepost op: december 08, 2007, 10:37:00 am »
Bij mijn ouders hadden Coco en Gijs constant zitten kibbelen om de sleutelbos. Dus heeft mijn vader nog een sleutelbos beschikbaar gesteld voor Coco. UIteraard wil Gijs die ook. :S

Hier nog even een paar filmpjes van jut en jul.

Gijs was lief aan het spelen met een veter en kraaltjes eraan. UIteraard moest Coco dat afpakken.
Op het moment dat het filmpje begint had Coco net het touwtje uit Gijs z'n poten getrokken. Gijs is dan heel beledigt en gaat maar op zijn schommel zitten.

Hier is tie weer leuk aan het spelen. De bel vind tie ook geweldig.
Hij is helemaal gewend in de kooi en klimt overal op, onder, achter en in. :S
(Coco komt ook nog even door het beeld heen! :) )

kokosnoot

• Gast
« Reactie #279 Gepost op: december 08, 2007, 12:39:58 pm »
je hebt gewoon 2 terroristen in die kooi zitten, alles van elkaar afpakken  ;D

Pascalle

• Gast
« Reactie #280 Gepost op: december 08, 2007, 14:44:32 pm »
Leuke filmpjes! Bedankt  ;)

Offline Rossi 46

• Het komt zoals het komt
  • Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • TUVIX en KATO
« Reactie #281 Gepost op: december 08, 2007, 23:03:52 pm »
 :a036: leuke filmpjes hoor

TWEETY

• Gast
« Reactie #282 Gepost op: december 09, 2007, 02:14:13 am »
leuk  :thumsup:

ede

• Gast
« Reactie #283 Gepost op: december 19, 2007, 09:16:58 am »
Ik heb het idee dat het een beetje ontdooit in de kooi bji Coco en Gijs. Ze zitten de laatste dagen verdacht vaak dicht bij elkaar. Er word voorzichtig gesnaveld. Ze slapen steeds dichter bij elkaar. Ik heb dus het idee dat ze iets meer naar elkaar toe trekken.

Ik zat laatst te rekenen maar Gijs is nog maar 2 maandjes hier. Het voelt al als veel langer.
Ondanks mijn twijfels voordat hij kwam heb ik er nooit spijt van gehad dat ik uiteindelijk Gijsje opgevangen heb. Het is zo'n leuk en lief beestje.  :hart: :hart:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #284 Gepost op: december 19, 2007, 09:18:16 am »
Lief zeg.. ik ben blij dat het goed gaat en zo goed bevalt!! :thumsup: