Auteur Topic: in het haar vliegen  (gelezen 1221 keer)

micheline

• Gast
in het haar vliegen
« Gepost op: oktober 17, 2007, 19:57:30 pm »
Sinds een week of  2 vliegt Cootje die zich normaal gezien redelijk goed gedraagt vanop zijn kooi de mensen letterlijk in de haren. Hij begint dan heel wild te plukken en te trekken en is niet direct van plan weer los te laten. Wanneer ik hem dan lostrek en zelfs dwang gebruik wordt hij niet boos maar geeft zich ook niet direct gewonnen. Het is allemaal begonnen toen ik 3weken geleden in de kliniek lag gedurende een paar dagen en mijn moeder in huis is komen wonen. Als ze komt moet ik hem nu in de kooi stoppen want ze voelt zich niet meer veilig. Toen ik haar zei rustig te blijven ging hij uiteindelijk op haar schouder zitten maar begon toen haar bril toe te takelen. Ik vertrouw het niet. Zou ik hem opnieuw wat moeten wieken, is dit een spelletje voor hem. Toevallig zijn de 2 personen (mijn ma en dochter) bij wie hij dit doet blond. Wat denken jullie hiervan ?

ede

• Gast
Re: in het haar vliegen
« Reactie #1 Gepost op: oktober 17, 2007, 20:29:40 pm »
Ik denk dat hij het een leuk spelletje vind!  :) :)

Ik zou zorgen dat je bezoek evenniet langs de kooi loopt. Laat em maar even bedaren!

micheline

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 17, 2007, 20:32:39 pm »
ik vermoed ook dat hij het leuk vind, hij krijgt er veel aandacht door natuurlijk, paniek, lachen enz...

kokosnoot

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: oktober 17, 2007, 20:56:05 pm »
ik vermoed ook dat hij het leuk vind, hij krijgt er veel aandacht door natuurlijk, paniek, lachen enz...
dat zal de reden zijn vermoed ik dat hij dat doet,
je wilt hem niet wieken?

TWEETY

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: oktober 17, 2007, 21:12:18 pm »
hoi micheline ,
dat is inderdaad niet leuk  :(
ik zou hem laten wieken hoor, is het probleem opgelost  ;)
dat moet toch want je gaat toch ook met hem wandelen dacht ik  :CENS

gr san

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #5 Gepost op: oktober 17, 2007, 23:43:57 pm »
Op de schouder voelt hij zich ook zekerder! Kan je dus ook beter niet toelaten! ;)

micheline

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: oktober 18, 2007, 22:05:13 pm »
hij is gewiekt, zelfs in augustus nog nagekeken, maar misschien moet ik het opnieuw laten doen