Dierenkliniek centrum oost is mijn dierenarts en dit zal ook niet snel veranderen. Beter, er werken drie dierenartsen met veel verstand van kromsnavels, plus een stage (inmiddels misschien al in dienst) Jessie van Parrotbunch. Ik maak zelf altijd een afspraak bij dr. Lurioux of bij de nieuwe.
Alle drie mijn kaketoes gaan daarheen en ik heb nooit problemen met hun werkwijze gehad. Kodi heeft een wond aan zijn vleugel gehad wat gewoon echt naar was van schouder tot einde vleugel helemaal gescherud, 60 hechtingen, ik ben echt uitstekend geholpen, op de hoogte gehouden, alles erop en eraan.
Die bij de wetering zou ik NIET nemen. Kortwieken bij de kliniek? Zo doen ze het:

Mits je het korter geknipt wilt hebben en dan knippen ze wat rechter.
Ik kan het je echt aanraden om naar ze toe te gaan, ze hebben zowiezo echt verstand van kortwieken, en kan voor 100% zeker zeggen dat jou vogel echt niet verminkt gaat worden mits je jezelf ermee gaat bemoeien!

Ik ben met al mijn vogels daar heen gegaan om ze te laten wieken, dan hoef ik het namelijk alleen nog maar zelf bij te houden

Als je overigens alleen voor wieken gaat, je betaald daar maar iets van 6 euro voor. Het is knippen en gaan! Vind ik niet duur

Een consult daarin tegen is iets van 35 euro.
Ik wil je ook wel leren wieken, ik woon in Amsterdam!