Auteur Topic: wie heeft er ervaring met Dierenkliniek Centrum Oost?  (gelezen 6374 keer)

Offline Pluisje

• Eitje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie heeft er ervaring met Dierenkliniek Centrum Oost?
« Reactie #15 Gepost op: november 04, 2007, 11:07:43 am »
Omdat zij geen echte VA's zijn,

Bij de Wetering zat vroeger één VA, Dr. Zwijnenberg, hij is allang (jaar of 6 geleden) naar Australië vertrokken maar adres van de Wetering staat nog steeds tussen vogelartsen.

Ik ga ook altijd naar Centrum Oost, naar Doormalen, en het zal niet veranderen.
Echt een kundig arts met veel kennis en ervaring.   

Eefjuh

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: november 04, 2007, 11:54:59 am »
Beter, hij maakt echt contact met de vogels dat is wel het leuke. Overigens doen ze het alledrie!

Bij Dr. van Doormalen heb ik Kera toen laten contoleren dat ik haar net kreeg, Dr. Loriaux heeft Kodi geopereerd, getest en gechipt, en Dr. van de Zon heeft Kina getest! :D

Wat ik laatst al tegen een vriend van me zei die net een Ara heeft aangeschaft, als je rond Amsterdam woont kun je gewoon het beste naar Dierenkliniek Centrum Oost gaan. Ze mogen dan wel aardig aan de prijzige kant zijn, maar dat is benzine ook weer  :)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #17 Gepost op: november 04, 2007, 12:44:07 pm »
Het is natuurlijk ook persoonlijk.
Ik woon boven Amsterdam, maar ik ga liever naar dr Theel in Naarden.

Ik heb vorig jaar een paar telefonische prijsopgaven gevraagd bij dierenkliniek centrum oost, nou daar wegen benzinekosten naar Theel niet tegen op. De prijsopgave voor PBFDonderzoek was 75 euro per vogel (of 3 vogels in 1 test voor 150 euro) en dan kwam daar nog consultkosten bovenop. Een geslachtsbepaling gaven ze op voor 72,50 en als ik nog meer liet testen, werd de geslachtsbepaling 50 euro.

kokosnoot

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: november 04, 2007, 13:06:49 pm »
Het is natuurlijk ook persoonlijk.

precies  :thumsup: daarom ga ik naar de Wetering, ik ben erg goed geholpen daar en ook daar nemen ze goed de tijd voor je vogel  :thumsup: