Auteur Topic: Victor mijn Grijze Roodstaart  (gelezen 4282 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Victor mijn Grijze Roodstaart
« Reactie #30 Gepost op: november 08, 2007, 14:35:29 pm »
dinnie, elke dag een kleine stap zijn op één week een heleboel passen
en als er iemand is die ik ken en die het geduld ervoor heeft ,ben jij het zeker  :-*

TWEETY

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: november 08, 2007, 17:20:48 pm »
vele kleintjes maken een grote, en je bent echt goed bezig dinneke  :-*

CT

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: november 09, 2007, 16:01:55 pm »
Vandaag is Victor weer de broekschijter  :) maar wat een heel goed punt is heb ik deze morgen mogen horen, hij zat te fluiten en ook beetje weer te brabbelen. Dit betekent dat Victor zich inderdaad beetje bij beetje thuis begint te voelen. Het eten geven is vandaag iets minder geweest, was weer nogal paniekerig. Zo zie je maar dat het niet alle dagen vooruitgang is. Toch heeft hij vandaag ook geen paniek meer van de stofzuigmachine, wat heel goed is, dit begint hij dus te zien als de dagelijkse routine.

Ik heb ook met mijn man overlegd en tja er komt dan ook waarschijnlijk een nieuwe ruime kooi voor Victor, daar hij nu zich het veiligst voelt in de kooi en deze die hier is van mijn vriend ik toch eigenlijk te klein vind om het er de gehele tijd in te laten, ben ik gaan speuren op internet.
We zouden waarschijnlijk voor deze kooi gaan: www.dierenvilla.be

hierin zal hij heel veel plaats hebben en zich ook niet meer zou bedreigd voelen als ik in de kooi ga met mijn handen. Coccorico had ook zo ééntje in het begin, en als Victor op logie kwam zat hij hierin in en vondt deze naar mijn inziens heel geweldig, maar deze oude staat nu bij mijn vriend in huis, hij heeft er zijn koppel grijsjes inzitten die in de zomer buiten zitten. Dus zullen wij hier overgaan naar een aankoop van een nieuwe en heeft hij dan een nieuwe blijvende kooi.
Momenteel zit hij in deze kooi www.dierenvilla.be

de Kingversie hiervan.
Ik ben dan ook van mening dat verandering van kooi hem ook zal beletten om linken te leggen naar het verleden.

Deze Kingkooi zal dan ook binnenkort te koop staan, helemaal niet van nieuw te onderscheiden is maar enkele maanden gebruikt geweest. Maar hier horen jullie dan wel van in de koopjesrubriek. Maar geïnteresseerden kunnen alvast een blik werpen en eventueel ook info opvragen.

Hier ook nog enkele foto's van Victor, je ziet hoe hij op de tralies gaat hangen als we de kooi naderen of als er in de kooi gegaan wordt.

maar uit de blik die hij heeft maak ik uit dat dit niet de blik is van een angstige Victor, maar een Victor die in overweging neemt, doe ik het of doe ik het niet? blijf ik nu lekker zitten of niet ?
Dit is voor mij eerder een onderzoekende blik en een blik om uit te testen hoever hij wel zou willen/kunnen gaan. Eerder een nieuwsgierige blik.

Zo dat was het dan weer voor vandaag.
groetjes
Dinnie en C°
« Laatst bewerkt op: november 09, 2007, 16:16:27 pm door CT »

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #33 Gepost op: november 09, 2007, 16:06:58 pm »
hé dinnie , fijn voor jou en victor dat je een grotere kooi hebt kunnen vinden zo snel  ;) en tof dat het kan van eddy  :)

ik zie op de foto ook geen boze victor zenne, als hij boos zou zijn dan gaan zen veren echt open staan en een hele andere houding , ik zie eerder zoals je beschrijft zelf, zou ik of zou ik niet

ps, als je een foto wil zien van een boze gaai,kijk dan eens in het topic,foto van d emaand november ,de foto van jaantje,zo ziet een boze gaai eruit  ;)

CT

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: november 09, 2007, 16:21:38 pm »
hé dinnie , fijn voor jou en victor dat je een grotere kooi hebt kunnen vinden zo snel  ;) en tof dat het kan van eddy  :)

Hij is bereidt om me financieel beetje bij te springen, :a036:  maar wel onder voorwaarden he  :CENS :offtopic:

Dinnie

TWEETY

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: november 09, 2007, 17:55:28 pm »
victor word in de watten gelegt zeg  :)
hij ziet er niet boos uit hoor  :hart:  eerder nieuwsgierig

ede

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: november 09, 2007, 19:30:22 pm »
De bovenste kooi heb ik ook!
Bevalt goed!
Lekker ruim!  :thumsup:

Mooi grijsje  :hart:

giggles

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: november 10, 2007, 12:32:57 pm »
De bovenste kooi hebben wij ook voor Lola  :thumsup:
Deze is ook heel makkelijk met schoonmaken, want je kan er gewoon instaan als je de bak eruit haalt.

Vicotor boft maar met zulke baasjes  :hot:

Jeffrey

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: november 10, 2007, 13:36:20 pm »
hey Dinnie, je vertelde het verhaal... je bent echt zo goed bezig  :thumsup: hij boft echt met jou! gaat helemaal goed komen met hem  :thumsup:

CT

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: november 12, 2007, 16:03:35 pm »
Victor doet het heel goed hoor vandaag, is al een paar maal gewoon blijven zitten op zijn zitstok als we voorbijgaan en heb hier zojuist een fluit en brabbelconcert gekregen.  :thumsup:

Dinnie

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #40 Gepost op: november 12, 2007, 17:56:14 pm »
Goed zeg!! Elk stapje is top!! :hart:

TWEETY

• Gast