Vandaag is Victor weer de broekschijter

maar wat een heel goed punt is heb ik deze morgen mogen horen, hij zat te fluiten en ook beetje weer te brabbelen. Dit betekent dat Victor zich inderdaad beetje bij beetje thuis begint te voelen. Het eten geven is vandaag iets minder geweest, was weer nogal paniekerig. Zo zie je maar dat het niet alle dagen vooruitgang is. Toch heeft hij vandaag ook geen paniek meer van de stofzuigmachine, wat heel goed is, dit begint hij dus te zien als de dagelijkse routine.
Ik heb ook met mijn man overlegd en tja er komt dan ook waarschijnlijk een nieuwe ruime kooi voor Victor, daar hij nu zich het veiligst voelt in de kooi en deze die hier is van mijn vriend ik toch eigenlijk te klein vind om het er de gehele tijd in te laten, ben ik gaan speuren op internet.
We zouden waarschijnlijk voor deze kooi gaan:
www.dierenvilla.be
hierin zal hij heel veel plaats hebben en zich ook niet meer zou bedreigd voelen als ik in de kooi ga met mijn handen. Coccorico had ook zo ééntje in het begin, en als Victor op logie kwam zat hij hierin in en vondt deze naar mijn inziens heel geweldig, maar deze oude staat nu bij mijn vriend in huis, hij heeft er zijn koppel grijsjes inzitten die in de zomer buiten zitten. Dus zullen wij hier overgaan naar een aankoop van een nieuwe en heeft hij dan een nieuwe blijvende kooi.
Momenteel zit hij in deze kooi
www.dierenvilla.be
de Kingversie hiervan.
Ik ben dan ook van mening dat verandering van kooi hem ook zal beletten om linken te leggen naar het verleden.
Deze Kingkooi zal dan ook binnenkort te koop staan, helemaal niet van nieuw te onderscheiden is maar enkele maanden gebruikt geweest. Maar hier horen jullie dan wel van in de koopjesrubriek. Maar geïnteresseerden kunnen alvast een blik werpen en eventueel ook info opvragen.
Hier ook nog enkele foto's van Victor, je ziet hoe hij op de tralies gaat hangen als we de kooi naderen of als er in de kooi gegaan wordt.

maar uit de blik die hij heeft maak ik uit dat dit niet de blik is van een angstige Victor, maar een Victor die in overweging neemt, doe ik het of doe ik het niet? blijf ik nu lekker zitten of niet ?
Dit is voor mij eerder een onderzoekende blik en een blik om uit te testen hoever hij wel zou willen/kunnen gaan. Eerder een nieuwsgierige blik.

Zo dat was het dan weer voor vandaag.
groetjes
Dinnie en C°