Auteur Topic: Tony vanmiddag weer naar Feld  (gelezen 14125 keer)

Sanco

• Gast
Re: fladderen en piepen, 't wordt steeds erger! :-(
« Reactie #30 Gepost op: november 23, 2007, 19:49:44 pm »
dank je wel voor de lieve reacties. ik voel me nu ook al wel wat beter. ik weet dat hij in goede handen is en ik ga morgen bellen om te vragen hoe het gaat. de tijd gaat zo snel, 't is ook zo weer dinsdag.
Viv,  het zijn echt onze kindjes he, ik zei nog tegen Sander, zo moet het dus een beetje voelen om je kind achter te laten op de creche  ;D  hij keek me aan of ik gek geworden was maar goed.  :)

billy

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: november 23, 2007, 21:23:08 pm »
Veel sterkte, ik had net een filmpje voor je opgenomen hoe ze hier zeuren en fladderen maar dat hoeft dus niet. :)
Beterschap voor Tony  :-*

Groetjes Els

Sanco

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: november 24, 2007, 01:59:56 am »
Veel sterkte, ik had net een filmpje voor je opgenomen hoe ze hier zeuren en fladderen maar dat hoeft dus niet. :)
Beterschap voor Tony  :-*

Groetjes Els

oh maar die wil ik alsnog wel zien hoor! Misschien herken ik Tony's gedrag wel, want hij fladderde hiervoor ook al, volgens mij was dat wel gewoon aandacht vragen, tot het zo erg werd. ben dus wel benieuwd!

Dorian

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: november 24, 2007, 08:53:42 am »
Ik ben ook benieuwd...

billy

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: november 24, 2007, 11:15:04 am »
Helaas is het filmpje te donker geworden, maar het is nog wel te zien hoe Sjakie 'zeurt'
Normaal zet ik hem voor hij begint, weer in de kooi, en als ik hem op de kooi laat word dit gedrag steeds erger.
Als jullie het niet goed kunnen zien wil ik vandaag wel een nieuw filmpje maken.

http://www.youtube.com/watch?v=yUXtOGfMjEw

Groetjes Els

kokosnoot

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: november 24, 2007, 11:20:07 am »
best te zien hoor  ;)
het lijkt of hij zijn vleugels niet stil kan houden  :CENS

Sanco

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: november 24, 2007, 12:10:16 pm »
ik herken het echt ja! alleen tony zit dan op de rand van zijn deurtje, leunt voorover, en wappert zo hard dat alle pluisjes rondom zijn kooi de lucht in gaan! Maar we weten nu waar het aan ligt gelukkig. ik heb net naar Feld gebeld en ze gaan overleggen hoe ze dit moeten aanpakken, Tony is duidelijk een apart geval!  :) 

giggles

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: november 24, 2007, 20:33:35 pm »
Je zal nu wel heel erg blij zijn dat je naar de VA bent gegaan zeker.
Nu maar hopen dat ie dinsdag gelijk weer mee mag en dat het probleem verholpen is.

Is dat zeuren Els  :o
Als Lola zo zou doen zou ik echt een gat in de lucht springen  ;)

Het is hier op het moment ook weer een jungle  :P

Ik ga voor je duimen dat Tony snel weer bij je is Sanco  :thumsup:

billy

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: november 24, 2007, 20:56:20 pm »
Je zal nu wel heel erg blij zijn dat je naar de VA bent gegaan zeker.
Nu maar hopen dat ie dinsdag gelijk weer mee mag en dat het probleem verholpen is.

Is dat zeuren Els  :o
Als Lola zo zou doen zou ik echt een gat in de lucht springen  ;)

Het is hier op het moment ook weer een jungle  :P

Ik ga voor je duimen dat Tony snel weer bij je is Sanco  :thumsup:

Hihi ik laat het niet verder gaan he, maar anders gaat Billy ook meedoen, zal morgen eens een echt zeurfilmpje maken voor 1 keer  ;D

Groetjes Els

billy

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: november 24, 2007, 20:58:33 pm »
ik herken het echt ja! alleen tony zit dan op de rand van zijn deurtje, leunt voorover, en wappert zo hard dat alle pluisjes rondom zijn kooi de lucht in gaan! Maar we weten nu waar het aan ligt gelukkig. ik heb net naar Feld gebeld en ze gaan overleggen hoe ze dit moeten aanpakken, Tony is duidelijk een apart geval!  :) 

Ik hoop dat Tony weer snel thuis is hoor , en Sjakie zit ook wel eens op de rand van zijn deurtje en die wapperde dan zo hard dat het deurtje dicht ging  :)

Groetjes Els

Pascalle

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: november 24, 2007, 21:05:08 pm »
Gijsje deed (doet?) dit ook regelmatig. Wij hadden altijd het idee dat hij er dan bij wilde zitten. Hij zat dan ook vaak er heen en weer bij te wiebelen en soms kwam hij aansluitend ook naar ons toe gefladderd en gelopen.

Sanco

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: november 24, 2007, 21:34:55 pm »
ik heb vanmiddag gebeld naar de VA en kreeg een heel aardig meisje aan de telefoon, marieke, die tony ook een beetje verzorgd enzo. ben ik wel blij om want hij vindt vrouwen leuker dan mannen  :) en hij stapte goed bij haar op vertelde ze. ze hebben nu vocht uit de bult op kweek gezet en maandag kan ik bellen voor de uitslag. ze zijn er vrijwel zeker van dat het een vetbult is en geen andere kwaadaardige dingen ofzo. ben ik echt blij om te horen! Ze hebben tony een antibiotica-prik gegeven met vitamines en ze denken dat dit zal aanslaan waardoor de jeuk minder zal worden en tony niet meer gaat plukken., ik hoop zo erg dat ie wat beter is als ik hem ophaal! Het is zo raar stil in huis zonder hem, als ik wegga van huis check ik de ramen of ze dichtzitten, de radio doe ik aan terwijl hij er helemaal niet is! haha wat een gewoontes heb je dan eigenlijk.. ik laat jullie maandag weten wat de uitslag is..

kokosnoot

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: november 24, 2007, 21:53:34 pm »
fijn dat het goed gaat daar, ik ben benieuwd naar de uitslag,
strekte met wachten  :-*

Sanco

• Gast
Re: Tony mag naar huis!!!
« Reactie #43 Gepost op: november 26, 2007, 12:59:18 pm »
Eigenlijk zou hij morgenavond pas naar huis mogen, maar ik mag hem vanmiddag al ophalen tussen half 4 en 5!! :a036: Het gaat blijkbaar zo goed dat ie niet meer in het stoomaparaat hoeft, en hij krijgt voor thuis wel antibiotica voor in zijn water (wat ik een beetje vreemd vind, verdampt dat niet??) en ik moet naast zijn pellets wat zaadmengsel geven. ik ben zó blij!! heb net vanmiddag zijn kooi buiten helemaal ontsmet en alles helemaal schoongemaakt. dus alles is er klaar voor!!  :thumsup:

jip

• Gast
Re: Tony mag naar huis!!!
« Reactie #44 Gepost op: november 26, 2007, 13:02:57 pm »
nou van harte :P.....mooi om te horen dat ie t zo goed doet.. :thumsup:.....en antibiotica in t water verdampt niet,hooguit t water waardoor je het iets sterker geconcentreerd krijgt,maar daar is bij ontwikkeling van deze medicijnen rekening mee gehouden  ;)