Auteur Topic: Tony vanmiddag weer naar Feld  (gelezen 14309 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Tony weer terug naar Feld
« Reactie #75 Gepost op: november 30, 2007, 20:01:58 pm »
In ieder geval is ie weer lekker thuis morgen! ;)

Offline Rossi 46

• Het komt zoals het komt
  • Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • TUVIX en KATO
« Reactie #76 Gepost op: november 30, 2007, 20:35:21 pm »
weer terug in zn vertrouwde omgeving

Sanco

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: november 30, 2007, 22:08:51 pm »
Het gaat vast goed.
Het ziet er veel erger uit dan het is, met name door dat dikke pak veren dat wordt platgedrukt. Tussen de ring en haar daadwerkelijke halsje zit als nog ruim een vinger namelijk. En doordat de veren omhoog worden gedrukt lijkt het net alsof haar halsje wordt uitgerekt, maar dat was helemaal niet zo.

Echt, Pink had er minder last van dan wij. Ze was toch al geen pooteter (ze kwam met haar pootje niet bij haar snavel) en uit bakjes kon ze gewoon eten. Spelen ging ook prima, met name met de grote schijf, als je die over de grond vooruit duwde kon je zo je speelgoed de hele kamer doorduwen, had Pinkje uitgevonden.  :)
Ze wilde wel wat extra gekroeld worden, omdat ze niet op haar kop kon krabben en ook haar lijfje niet kon wassen. In die periode mochten we haar overal kroelen en heel goed wassen. Was eigenlijk best leuk, zeker achteraf, want kroelen is er nu niet meer echt bij...

Verder deed Pink eigenlijk niet anders dan anders. Ze was blij, hing op haar kop enz. Ze werd alleen soms even heel erg boos, maar dat was meestal snel weer over...

Komt vast helemaal goed.

bedankt voor de info! dat bozige komt mij ook bekent voor van Tony. Die was ook soms ineens heel gemeen naar mij, puur omdat ie gek werd van de jeuk. ik laat hem gewoon in z'n waarde, ben allang blij dat ie het afreageert! Ik belde nog even naar Feld vanmiddag, en ze zeiden dat hij lekker actief was en dat ze zich daarover verbaasden, en hij at nog niet, maar dat doet ie wel weer als ie thuis komt. morgenvroeg haal ik hem weer op. kan niet wachten om hem te zien!

kokosnoot

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: november 30, 2007, 22:25:37 pm »
kan niet wachten om hem te zien!

1 nachtje slapen...... :-*

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #79 Gepost op: november 30, 2007, 23:13:46 pm »
kan niet wachten om hem te zien!

kan me zo goed voorstellen wat je voelt nu  console

Dorian

• Gast
« Reactie #80 Gepost op: december 01, 2007, 10:03:57 am »
Succes en sterkte vandaag  :-*
Lekker genieten van dat hij weer bij je is  :-* :-*

Sanco

• Gast
Re: Tony weer thuis met halsband
« Reactie #81 Gepost op: december 01, 2007, 13:50:17 pm »
Tony is net weer thuis. hij eet helemaal goed, heeft z'n antibiotica al beetje gedronken, dat gaat allemaal prima. maar nu zag ik tot mijn verbazing dat hij gewoon bij z'n wond kan!  :o  hij draait zijn nek gewoon om en kan er precies bij! Ik heb gelijk weer de VA gebeld en die sturen vanmiddag gelijk zo'n kapje op als verlengstuk zeg maar, en dan kan ie er echt niet meer bij. ik hoop dat het dan gewoon echt ophoudt, hij ziet er zo slecht uit onder z'n vleugels! Maar gelukkig voelt ie zich verder prima. dat ie eet en drinkt is al een echte opluchting!!  :thumsup: ik zal gauw wat foto's laten zien van mijn stoere gaaitje met halsband!  :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #82 Gepost op: december 01, 2007, 15:13:22 pm »
Jee, dat is niet de bedoeling he? :) Gelukkig is er een oplossing! :a036: Fijn dat hij gewoon goed eet en drinkt! :thumsup:

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #83 Gepost op: december 01, 2007, 16:57:48 pm »
goed dat ie weer lekker eet en drinkt! en goed dat je opgelet hebt en het gezien hebt!!
ben benieuwd naar je fotootjes ;)

veel succes en sterkte!  :-*

Dorian

• Gast
« Reactie #84 Gepost op: december 01, 2007, 18:06:51 pm »
maar nu zag ik tot mijn verbazing dat hij gewoon bij z'n wond kan!  :o  hij draait zijn nek gewoon om en kan er precies bij! Ik heb gelijk weer de VA gebeld en die sturen vanmiddag gelijk zo'n kapje op als verlengstuk zeg maar,

Dit is ook de reden waarom de kap van pink zo'n stellage is geworden... ze kwam er zonder die schijf gewoon nog bij...

Super dat het verder goed gaat. Even wennen waarschijnlijk, maar dat hij eet en drinkt is al super toch?
Succes  :-*

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #85 Gepost op: december 01, 2007, 18:09:43 pm »
Fijn dat hij ondanks dat nare kapje toch goed eet  :thumsup:

kokosnoot

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: december 01, 2007, 18:27:46 pm »
gelukkig gaat het goed nu, ook met eten, sterkte  :-*
ja fotos zijn welkom  :P

Sanco

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: december 01, 2007, 19:09:08 pm »
Dit is ook de reden waarom de kap van pink zo'n stellage is geworden... ze kwam er zonder die schijf gewoon nog bij...

Super dat het verder goed gaat. Even wennen waarschijnlijk, maar dat hij eet en drinkt is al super toch?
Succes  :-*

Ja hij voelt zich verder gewoon echt goed. hij is zo'n stoertje met die band om, hij kan alles. soms maakt ie een miscalculatie en dondert ie bijna van de kooi, maar dat maakt 'm niets uit! ben benieuwd hoe dat kapje eruit ziet. we moeten het er zelf op doen, ze stuurt een gebruiksaanwijzing mee dus dat wordt lache. ben niet zo goed in gebruiksaanwijzingen. maar we zien het wel. misschien is het inderdaad zo'n extra rondje als bij Pinkey! ben benieuwd...

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #88 Gepost op: december 01, 2007, 23:33:52 pm »
Ja hij voelt zich verder gewoon echt goed. hij is zo'n stoertje met die band om, hij kan alles. soms maakt ie een miscalculatie en dondert ie bijna van de kooi, maar dat maakt 'm niets uit! ben benieuwd hoe dat kapje eruit ziet. we moeten het er zelf op doen, ze stuurt een gebruiksaanwijzing mee dus dat wordt lache. ben niet zo goed in gebruiksaanwijzingen. maar we zien het wel. misschien is het inderdaad zo'n extra rondje als bij Pinkey! ben benieuwd...

:) hihi dit herken ik wel ,maar toch succes coletje, anders moet sander ff helpen hé  :)

Sanco

• Gast
« Reactie #89 Gepost op: december 02, 2007, 15:18:23 pm »
:) hihi dit herken ik wel ,maar toch succes coletje, anders moet sander ff helpen hé  :)

die durft toch niet!!  ;D