Ik kwam op dit forum om informatie te vinden over de rose kaketoe. Ik heb veel informatie gekregen en gelezen.
Een vriendin van me zei dat ze hele lieve rose's wist te staan, in een dierenwinkel. Nu heb ik achteraf van alles gelezen over deze winkel, namelijk Rentenaar... dus hopelijk heb ik straks geen problemen...
Maar goed, wij vorige week maandag naar Koog aan de Zaan. Lekker staan kroelen met een loge Rose. De volgende dag kwam ik weer en zeiden ze dus dat dat een loge was, maar dat ze er nog 1 mee hadden genomen uit een ander filiaal. Deze kon wat woordjes zeggen en was ongeveer 1,5 a 2 jaar oud. Dit was ook een schatje, gek op kroelen maar nog wel wat opvoeding nodig!
Deze heb ik dus meegenomen. Na een week zonder naam gezeten te hebben, heb ik besloten dat het de naam Rhody wordt, hier wat foto's van hem/haar:

Ik kreeg er een kooitje bij, deze is natuurlijk veel te klein maar ik heb nog geen grotere. Hier wordt aan gewerkt hoor, no worries

Ook is ie een beetje te dik, dus mag ie vaak over de grond lopen om af te vallen. Hopelijk red ik het dit jaar nog om hem te laten testen op ziektes.