Ik had vorige week vrijdag twee sterfgevallen het enige dat ik zag dat ze diaree hadden. De middag ervoor zag je echt niks aan de vogels ze aten en dronken speelden en de andere dag lagen ze dood. Zaterdag heb ik de dierenarts van wacht laten komen die heeft ze direct op een antibioticum gezet in het drinkwater. Omdat parkieten eigenlijk niet zo veel drinken heb ik samen met mijn vriendin alle vogels gevangen en een dosis toegediend wat de dr. gezegd had.
Vandaag weer een parkietje dood en één ziek ik heb het naar de dierenarts gebracht voor naar de veearstenij school te doen voor te ontleden .We hebben ze weer allemaal gevangen en antibioticum toegediend er zijn er die verbeteren en andere die verslechten dat is het rare. Ik hoop vlug nieuws te hebben zodat ik mijn beestjes kan helpen.
Het doet hartzeer ik ben bang ze allemaal te verliezen. Ik verzorg ze nochthans goed alles wat ik doe heb ik aan de dierenarts verteld en er is niks verkeerd mee. Ze zei zelfs dat ze geluk hadden zo een verzorging te krijgen. Ik heb al vogelkooien gezien waar je met geen tang zou naar grijpen en ik die zo een zorg heb....
ik ben radeloos
knufs Anita - kuiserke