Auteur Topic: Ik weet het even echt niet meer...  (gelezen 3424 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Ik weet het even echt niet meer...
« Reactie #30 Gepost op: december 06, 2007, 00:20:48 am »
ik weet ook wel dat ik me niet schuldig hoef te voelen. ik doe er echt alles aan om hem beter te laten worden. ben de afgelopen 2 weken 4x naar de dierenarts gereden.. maar ik heb het idee dat het niet opschiet en daar wordt ik zo zenuwachtig van. met die kraag om zal ik me ook zekerder voelen en misschien tony dan ook wel. hoewel ik absoluut niet laat merken dat ik hem zielig vind. doe gewoon heel normaal tegen hem en vertel hem nog steeds elke dag wel 10x wat een knappe jongen het is!   :)

is hij ook  :hart:

ede

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: december 06, 2007, 07:02:45 am »
Hij heeft je nu juist nodig. Nu hij zelf niet lekker in zijn vel (waar zeer waarschijnlijk ook de plukproblemen door komen).
Je moet inderdaad niet twijfelen. Je doet het goed en als dit allemaal achter de rug is, is de band zoveel sterker geworden. Zul je zien. Je krijgt hier echt veel voor terug. Een ookal plukt hij zich helemaal kaal... dan is hij niet zo mooi meer.. maar zijn karakter blijft hetzelfde. Hij blijft er even lief door.
En het is niet zo dat je je hoeft te schamen dat hij zich plukt. Je zorgt goed voor em en je weet dat het komt omdat hij ziek is (geweest). Dus geen twijfel of onzekerheid meer hoor.  :-*

Sanco

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: december 06, 2007, 17:06:44 pm »
ik voel me vandaag stukken beter dan gisteren gelukkig, en Tony ook, die zat vanmorgen voor het eerst weer te fluiten en te kletsen!  :thumsup:Ik was zó blij. toen heb ik Bastiaansen gebeld maar daar kan ik alleen naartoe voor die extra kap als hij zelf er is, hij is de enige die die kap erop zet zei die vrouw. en hij is er natuurlijk net als ik aan het werk ben. (ik werk in de horeca dus werk alle k*ttijden :)) en zij zeiden ook dat Tony onder narcose/roesje moet als ze die band gaan aanzetten en dat wil ik liever niet. dan moet ie daar een dag blijven en kan ik hem weer ophalen... dus heb ik Feld maar weer gebeld en daar kan ik zaterdag terecht met die band die ze in eerste instantie hebben opgestuurd naar mij. gevraagd of ze die dan netjes op maat willen knippen dat hij wel gewoon kan eten en klimmen, maar niet meer kan plukken.

Dorian

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: december 06, 2007, 18:14:08 pm »
Heb je al terug gepbt.

Go Colette :a036:
Wees maar trots op jezelf. Je kunt nu officieel benoemd worden tot superdoorzetter  :-*

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #34 Gepost op: december 06, 2007, 19:20:43 pm »
Go Colette :a036:
Wees maar trots op jezelf. Je kunt nu officieel benoemd worden tot superdoorzetter  :-*

volledig mee akkoord , je kan het !!!!!!

kokosnoot

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: december 06, 2007, 20:41:01 pm »
achter de wolken schijnt de zon  ;)

Jeffrey

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: december 06, 2007, 21:40:21 pm »
wat goed!! ook ik ben super trots op je!!  :thumsup: je kan het gewoon, het gaat je lukken en geen zorgen.. Je hebt het al die tijd zo goed gedaan en daar ga je gewoon mee verder :thumsup: je krijgt je gaaitje er echt weer bovenop, we geloven allemaal in je ;) Ik vind het zowiezo al heel moedig van je dat je zo veel mogelijk hulp en oplossingen aan alle kanten verzameld! :thumsup:

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #37 Gepost op: december 07, 2007, 05:12:04 am »
Goed van je Sanco,
blijf volhouden hoor
 :-*

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #38 Gepost op: december 07, 2007, 08:19:30 am »
Toppie Colette!! :a036:

Rianne83

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: december 07, 2007, 10:17:40 am »
Hoi Sanco,

ik heb er misschien overheen gelezen, maar is een medische oorzaak van het plukken al uitgesloten?

Verder vind ik het natuurlijk ook TOP dat je je zo inzet voor Tony!  :thumsup:

Rianne83

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: december 07, 2007, 10:44:44 am »
Oh, ik heb net je andere topic gezien, hopelijk heb je snel een uitslag van de schimmelkweek.

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #41 Gepost op: december 07, 2007, 10:50:58 am »
Hou vol meid...veel succes en sterkte!!!  :-*

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...