deed noa niet van die stoermakende geluidjes om de grijze wat af te schrikken en hielp het ook 
Noa maakt heel vaak harde geluiden (de welbekende TJIEPP) , ook krijst ze regelmatig

maar Paco is daar niet echt van onde de indruk

Zo te zien is Paco niet echt boos. Anders had hij wel hele kleine pupillen gehad en de rugveren opgezet. Misschien is hij een beetje bang voor het roze monster?
Paco is eigenlijk een hele rustige vogel, eerder bang dan boos maar wil dan in zijn angst wel happen (naar ons), hij heeft overigens nog nooit echt doorgebeten

Het zijn echt 2 totaal verschillende vogels, zal ook wel in de soort zitten

Noa is echt een hittepetit, zit bijna nooit stil, kan flink herrie maken, blijft absoluut niet op de kooi of in de boom en zegt af en toe een woordje... tegenwoordig is "waars je kuif?" favoriet

en dan wel meteen 10 keer achterelkaar terwijl ze met dr kuif omhoog zit te headbangen

Paco is erg rustig (bijna traag kun je wel zeggen), hij krijst alleen als we hem douchen en zelfs dan doet ie het gedempt

, de kooi kan de hele dag open, hij zal er niet afkomen, zet ik hem in de speelboom dan blijft ie op de tak waar ik hem heb gezet

en hij kletst de oren van je kop
Heb een klein lijstje gemaakt met de woorden die ik tot nu toe gehoord heb

doei (met 3 verschillende stemmen, sinds een paar dagen dus ook mijn stem )
Paco
godverrr
hou je beksjongejonge
hiep hiep.... hoera
kom
kom maar
ha jongen
koppiekrauw
auw
koffie
mojje koffie
ja
heej Paco
wat nou joh
Pacotjuhhhh
Ja met Peet (als ik de telefoon pak, Peet was t vorige baasje)
effe kroelen
effe kriebelen
haaaaai
lekker lekker
Laika kom (hond van vorige baasje)
jaaa huppakeee
pacotje lekker in bad
Paco lekker wassen
kom effe kroelen, kom maar
ga je slapen hè Paco
kom is kijken
soepkip
zo!
vrouwtje kus
pas op hè
zo zo zooooo lekker
kom maar effe
gaan we doen?
kom naar vrouwtje
kom bij me kus
ouwe sok
wat ben je allemaal aan 't doen
boef
sooowheej
kom op
Paco moet je lekker koekkie, als ik vraag wat wil je eten, geeft ie dus als antwoord vaak "lekker koekkie"
moet je lekker eten
lekker koekkie
Joepie joepie joepie joep (dat liedje joepie joepie is gekomen, ook op de maat dus, alleen de woorden zijn te moeilijk denk ik hahaha)
en met een heeeeel hoog stemmetje halloooo

dat zeg ik dus altijd als ik de kamer binnenkom
Als ik vraag gaan we zingen? dan komt er soms Hoeperdepoep zat op... (en verder gaat ie niet

)
zo... ben je verkouwe
haaaai poeppie
Michel fluit steeds dat deuntje van de dikke en de dunne en dat heeft Paco ook al bijna onder de knie!
De meeste woorden (bijna alle

) heeft ie natuurlijk geleerd van zijn oude baasje maar hij neemt ook al dingen van ons over