nou terug van de dierenwinkel,
snoepjes gehaald, en ze is al iets meer levendig als net. ze wil vol op ray zn aandacht maar dan klimt ze in de tralies en donderd ze naar benede omdat ze die nagel niet heeft om aan te hangen.
heb tegen ray gezegt doe maar negeren.
die voelt zich nog steeds zwaar schuldig omdat hij al 2h thuis was voordat ik thuis kwam, en hij niets gezien of gemerkt had..

ach ja.. heb nu het ultime moeder gevoel hoor

voor mn meissie mogen zorgen..
alleen jammer dat t nu weer zo moet
ik laat vnncht een lichtje aan, zodat ze goed kan zien, want als ze nu schrikt snachts is het helemaal ellende..
ik ben benieuwd of de nagel nog terug groeit.. weet dat ze zonder nageltje het ook wel redt,
maar om te zien of ik goeie ogen heb.. ik keek namelijk echt in haar teentje dus ik denk dat ie echt helemaal weg is.
ook ben ik benieuwd of iemand mij kan vertellen hoe ik zou kunnen herkennen of ze haar teentje gebroken heeft hiermee..
want de hele nagel er uit.. heeft ze volgens mij aardig vast moeten zitten
en moeten sjorren om los te komen..
het nageltje zat aan het "klem" randje van de voerbak.. hopelijk heeft ze niet zo'n trauma dat ze daar niet meer durft te komen..
anders heb ik een volgend probleem.. zo hele verhalen.. moet het ff kwijt hoor..
ze zit nu te eten uit het bakje bij haar spiegeltje.. dus eten is ok.. nu drinken nog.. bij die enge bakjes

heb bij de dierenwinkel gevraagd of ze iets dergelijks als dichtmiddel hebben. ik heb dat 1 keer gezien, toen we haar nageltjes lieten knippen daar, (was toen ook ellende btw)
maar dat hebben ze wel maar verkopen ze niet