Bedankt allemaal...

Het is heel erg fijn dat er zoveel mensen zijn die begrijpen hoeveel verdriet het doet als je zo'n klein diertje moet missen. Zo veel fijner, dan de reacties die ik ook naar mijn hoofd heb gekregen de afgelopen dagen.. "het is maar een parkiet" "koop toch gewoon een nieuwe" En dat zelfs van mensen die zelf ook een klein vogeltje thuis hebben... Ik kan maar niet begrijpen waarom je wel mag huilen om een hond of kat, maar niet om een vogeltje...
En nog even een korte update..
Na het overlijden van Bink kwamen er best veel vragen nog boven. Het was gezien hoe hij in december was toch wel bijzonder dat hij het nog zo lang heeft volgehouden. Het ging dan wel met ups en downs, maar hij was er wel.. We hebben dan ook besloten om sectie te laten doen. We wilden graag weten of het idd ene levertumor was en of er eventueel nog meer aan de hand zou zijn geweest.
Gistermiddag kregen we de uitslag binnen. Het was heel duidelijk idd de lever. Binkie had een lever van 2 bij 3 centimeter groot, stel je dat maar eens voor bij zo'n klein grasje.. De cellen zijn nader onderzocht en het was idd tumorwefsel. Verder zag het er allemaal gewoon goed uit.
Nu kunnen we verder.. Ik heb nu 2 poppen en een man en we zullen goed in de gaten houden of het allemaal goed gaat. Zo niet, dan moet er al snel een kereltje bij, iets waar ik nu direct eigenlijk nog niet aan wil.. We wachten het maar af..
Nogmaals bedankt allemaal