ik ben nu pas weer terug en het was me het avondje wel zeg.
wat kan ze trouwens kletsen

.
in eerste instantie had ik de vogels of enkele vogels niet meegenomen.
toen wij daar aankwamen was er nog niemand en toen eenmaal dhr H.Zenhorst aanwezig was zei hij dat ik ze had moeten meenemen.
ik had hier natuurlijk aan moeten denken. mijn vader is toen direct terug naar huis gegaan en heeft er enkele opgehaald.
eenmaal toen hedwig er was begon de vragenroep. mijn vader was nog niet binnen dus ik begon nog niet direct.
toen hij eenmaal binnen was heb ik dan ook direct het voorval voorgeschoteld en de vogels laten zien.
de al opengemaakte vogel pakte ze uit het zakje en ging direct op onderzoek uit. hierbij keek zij direct of het ging om de papegaaienziekte of niet.
dit bleek gelullig niet het geval. het viel haar wel direct op dat de 2de maag groter was dan zou moeten zijn. hieruit haalde zij dat het vermoedelijk zou gaan om de megabacterie. deze bacterie zou niet te verkomen zijn, is besmettelijk voor andere vogels, kan dodelijk zijn en is te genezen. wat het aller belangrijkste is.
ze zou de 3 vogels meenemen en hier verder naar kijken. vervolgens zou ik morgen de uitslag krijgen dus ben erg benieuwd
al met al een hele informatieve avond en ben toch maar wat blij dat ik H.Zenhorst heb gebeld en hij mij wees op deze vergadering vanavond