hoi allemaal, dank jullie wel vvor de goede raad, en om de vraag meteen te beantwoorden, ja ik oefen elke dag, vaak ook meerdere keren, omdat ik in 3 ploegen werk en me vriend in dagdienst is dit redelijk te doen,
graag wil ik jullie ook mededelen dat er vandaag iets heel leuks gebeurt is, als mijn schatjes rond mogen vliegen dan maken ze eerst een rondje door de kamer ( phfft wat kunnen die beestjes hard vliegen zeg) voordat ze op de keukenlamp landen, die lamp hangt er eigelijk voor de sier en er zitten uitstekels aan waar de vogeltjes op kunnen zitten, als ik wil dat ze weer terug naar hun kooi gaan, ga ik op een stoel staan en laat gina op me vinger stappen en zo hop terug naar de kooi, willem volgt z,n meisje dan wel, vandaag nadat ik t berichtje geplaats had probeerde ik ook willem eraf te halen, gina op de ene vinger willem op de andere, met hun koppies

naar elkaar, en jahaa t lukte willem bleef zitten kon zelfs een kwatier met ze op de bank zitten, wel 1 kleine beweging en ze waren weer weg, maar goed volgende poging, nou ben bere trots op willem dat ie t toch aan durfde, eigelijk krijgen ze alleen in t weekend een sliert trosgierst en tussendoor mogen ze t uit me hand eten als dat wil lukken maar vandaag heb ik ze maar beloont met een extra sliert

nou maar geduld voor de volgende poging! PS: wil dolgraag wat leuke foto,s laten zien alleen lukt dat me niet, op hyves staan wel wat leuke foto,s voor de geinterseerde, zoek naar eeka ( da,s me overleden muisje met een eigen hyves) en dan zie je de foto,s vanzelf. liefs natalie