Auteur Topic: Afspraak gemaakt met Anton Beijer  (gelezen 16362 keer)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
Re: Afspraak gemaakt met Anton Beijer
« Reactie #45 Gepost op: januari 09, 2008, 23:19:03 pm »
voor meerdere mensen dan :S

jack ,we gaan uit van het positiefste , een goed gezonde tuvix , duimen alvast  :thumsup:

Sorry Viv. Die jullie was ook voor jullie allemaal bedoeld. Niet alleen Jarno en Ilona.  :-*

cosch

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: januari 09, 2008, 23:25:11 pm »
Het zal vast allemaal meevallen. Geen zorgen hoor. Hoe moeilijk het ook is.

Door dit soort dingen kun je je als eigenaar helemaal gek maken.
Dus alsjeblieft geen zorgen voordat je het zeker weet.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #47 Gepost op: januari 09, 2008, 23:35:10 pm »
veel zorgen maak ik mij er eigenlijk niet om hoor , indien het zo moest zijn , zouden er allang klachten of symptomen geweest zijn , denk je niet ?

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #48 Gepost op: januari 09, 2008, 23:41:11 pm »
veel zorgen maak ik mij er eigenlijk niet om hoor , indien het zo moest zijn , zouden er allang klachten of symptomen geweest zijn , denk je niet ?

Lijkt mij dat dat in ieder geval weer anders is. Maar goed, wat Corina al zegt. Eerst zeker weten. Het is een verdenking.

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #49 Gepost op: januari 10, 2008, 00:02:55 am »
heel veel sterkte met wachten jack!  :-*
we duimen voor het beste!  :thumsup:

Offline Rossi 46

• Het komt zoals het komt
  • Broedrijp
  • TUVIX en KATO
« Reactie #50 Gepost op: januari 10, 2008, 07:01:48 am »

Ik begin nu wel te twijfelen over die testen..... Tuvix is bij aankoop getest pbfd, polyoma en chlamydia (certificaat en alles). Hoe kan kan hij dit nu dan (misschien) opgelopen zijn.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #51 Gepost op: januari 10, 2008, 10:15:40 am »
je moet je nog geen onndoge zorgen op de hals halen jack, eerst de uitslag afwachten  ;)

miekje

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: januari 10, 2008, 11:03:46 am »
Je moet nu niet gaan piekeren Jack! console
Laten we eerst de uitslagen van de testen maar eens afwachten.
Misschien valt het wel allemaal mee, er kunnen verschillende redenen zijn voor een verkeerde veerschacht.
Het was er toch ook maar 1?  ;)
Sterkte met wachten  :-*
We leven met je mee

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #53 Gepost op: januari 10, 2008, 12:29:50 pm »
Precies. Geen zorgen tot je zekerheid hebt. Dit is ook de reden waarom ik het zo raar vind dat een arts een verdenking roept.

Nu ga je zitten piekeren terwijl het misschien nergens voor nodig is. Als de arts gewoon had gezegd dat ie nog wat bloedonderzoek wilde verrichten omdat hij twijfelde of alles in orde is, dan was er niets aan de hand geweest.

kokosnoot

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: januari 10, 2008, 20:26:47 pm »
ik duim in ieder geval  ;)

giggles

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: januari 10, 2008, 22:51:39 pm »
Dit is ook de reden waarom ik het zo raar vind dat een arts een verdenking roept.

Als de arts gewoon had gezegd dat ie nog wat bloedonderzoek wilde verrichten omdat hij twijfelde of alles in orde is, dan was er niets aan de hand geweest.

Had jij dan niet gevraagd wat hij ging onderzoeken? Ikke wel. Had hij er toch ook niet om kunnen liegen?
Het is een vervelende situatie dat zeker, maar ik maak me er niet druk om hoor Pascal.
Ik ben wel vrij overtuigt dat Tuvix nergens last van heeft, maar snap zeker waarom hij opnieuw getest moet worden.
Wordt hij wel positief getest (Wat ik absoluut niet hoop en ook zeker niet vanuit ga)
Dan is het aan mij, Dorian, Vivke, Rita, en alle anderen die hun gaai mee hadden op de meeting zaak om er over na te denken wat de volgende stap zal zijn, maar voor nu is het zeker nog de ver van mijn bed show (sorrie Jack)

Maar ben wel weer een stukje bewuster van het gevaar van meetings. Net als iedereen denk ik. Want dat is denk ik waar je op doelt of niet Pascal?

cosch

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: januari 10, 2008, 22:55:09 pm »
Er is nog niets zeker. Wie weet valt het allemaal mee joh. Wanneer weten ze de uitslag?

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #57 Gepost op: januari 11, 2008, 00:59:29 am »
Maar ben wel weer een stukje bewuster van het gevaar van meetings. Net als iedereen denk ik. Want dat is denk ik waar je op doelt of niet Pascal?

Nee dat bedoelde ik niet zo direct. Ik ga er inmiddels vanuit dat zeker jullie wel degelijk weten wat de risico's zijn. Ik bedoelde het echt zo zoals ik schreef, dat ik het raar vind dat verdenkingen of twijfels geuit worden door een arts. Wanneer je als mens naar een arts moet voor onderzoeken, dan zeggen ze je naar mijn weten ook niet alles. Er zijn nu eenmaal mensen die altijd gaan malen en het ergste in het hoofd halen.

Als het mijn situatie was geweest, dan had ik niet willen weten wat ze allemaal gingen onderzoeken. Ik zou gek worden van onzekerheid. Geef mij de informatie allemaal maar wanneer de uitslag binnen is. Dan is het ook allemaal wat zekerder.

Grappig dat jij daar weer heel anders tegenaan kijkt.

Offline Rossi 46

• Broedrijp
  • TUVIX en KATO
« Reactie #58 Gepost op: januari 11, 2008, 07:00:29 am »

Misschien valt het wel allemaal mee, er kunnen verschillende redenen zijn voor een verkeerde veerschacht.

Het was een veer die rood kleurde

Offline Rossi 46

• Broedrijp
  • TUVIX en KATO
« Reactie #59 Gepost op: januari 11, 2008, 07:13:15 am »
Er is nog niets zeker. Wie weet valt het allemaal mee joh. Wanneer weten ze de uitslag?

De uitslag is vandaag of anders maandag

Ik ben wel vrij overtuigt dat Tuvix nergens last van heeft, maar snap zeker waarom hij opnieuw getest moet worden.
Wordt hij wel positief getest (Wat ik absoluut niet hoop en ook zeker niet vanuit ga)

Dan is het aan mij, Dorian, Vivke, Rita, en alle anderen die hun gaai mee hadden op de meeting zaak om er over na te denken wat de volgende stap zal zijn, maar voor nu is het zeker nog de ver van mijn bed show (sorrie Jack)
Ik begrijp het volkomen. Ik heb Tuvix gekocht met een certificaat erbij enzo. Dan ga je ervan uit dat je een gezonde gaai hebt. Als dit niet het geval was dan was ik natuurlijk ook niet naar de meeting gekomen. Hij is voor die tijd ook niet in contact geweest met andere gaaien.

Wanneer je als mens naar een arts moet voor onderzoeken, dan zeggen ze je naar mijn weten ook niet alles. Er zijn nu eenmaal mensen die altijd gaan malen en het ergste in het hoofd halen.

Als het mijn situatie was geweest, dan had ik niet willen weten wat ze allemaal gingen onderzoeken. Ik zou gek worden van onzekerheid. Geef mij de informatie allemaal maar wanneer de uitslag binnen is. Dan is het ook allemaal wat zekerder.
Dat heb ik nu dus ook. Ik zat me gisteravond allemaal doemsenario's te bedenken van wat er allemaal kan/moet gebeuren.

Edit Cosch: quote goedgezet!
« Laatst bewerkt op: januari 11, 2008, 07:49:43 am door Cosch »