Auteur Topic: Dagboek van Chico, Sammy en Luna  (gelezen 5724 keer)

chantal

• Gast
Re: Dagboek van Chico, Sammy en Luna
« Reactie #15 Gepost op: juni 10, 2008, 09:30:54 am »
Met Luna gaat het uitstekend. Ze zegt haar eerst woordje al : HALLO  :hart: Met Sammy gaat het ook wel goed en ook zij begint steeds meer praatjes te krijgen  :hart: Ze is wel nog steeds in de rui en ik vind haar ook niet zo mooi. Hopelijk is het snel voorbij :nailbiting: Chico haar woordenschat gaat zich ook steeds verder uitbreiden. Echt prachtig om te horen.
Het was weer mooi weer het weekend en dus besloten we zondag even lekker met de gaaitjes op stap te gaan. Omdat de auto nog steeds niet helemaal in orde is zijn we naar de Vlietlanden gegaan omdat het lekker dichtbij is. Was alleen wel erg jammer dat toen ik foto's wilde maken de batterijen leeg waren. Dus maar met het mobieltje foto's gemaakt tongue2

chantal

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juni 17, 2008, 11:39:20 am »
Het gaat niet zo goed tussen de vogels onderling :o Luna wordt echt een beetje de baas en zit vaak Sammy achterna. Wij hebben een standaard en voordat Luna kwam zat Sammy altijd op het hoogste punt. Toen Luna er was heeft zij Sammy van haar plek beroofd. Nu hebben ze vaak ruzie. Als Sammy lekker zit te eten wil Luna dat opeens ook. Vorige week had Sam ineens een dik rood oog aan de bovenkant. Ze had er verder geen last van maar ik schrok er wel van. Gister was het weer zover en zat Luna weer achter Sam aan. Die liep weg in de richting van Chico. Chico was daar niet van gediend en beet Sammy weer. Eerst dachten we dat er niks aan de hand was maar ze ging de hele tijd met haar oog dicht zitten. Toen ik van dichtbij keek zag je de ondersnavel van Chico op haar onderste ooglid staan. Zo zielig  :cry: want ze had er duidelijk last van . Ook op haar oog zelf zag ik wat zitten maar dat kan ook een vuiltje geweest zijn. Nu heb ik maar besloten om Sam verlopig niet meer bij Luna te zetten of voor Luna een aparte zitplek te kopen? Alleen de ruimte wordt een probleem. Zou dat een goede oplossing zijn of moet ik ze het onderling uit laten vechten?

chantal

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 27, 2008, 19:55:25 pm »
Hier weer even een update. Eerst 2 foto's van onze logee Sunny tongue2 waar je oordoppen voor nodig heb  :-[

Chico

chantal

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: augustus 27, 2008, 19:57:51 pm »
Met de vogels op de camping.

chantal

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: augustus 27, 2008, 20:01:35 pm »

Luna houdt zelf haar eten en drinken vast  :)

chantal

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: augustus 27, 2008, 20:03:26 pm »
 :hart:

chantal

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: april 19, 2009, 13:44:02 pm »
Zo hier ook weer eens een update van onze vogels. Het is weer mooi weer en we zijn lekker met de vogels op stap geweest. wat kunnen ze daar van genieten zeg  :hart: Hier wat foto's zijn er wel weer veel want ik kan altijd moeilijk kiezen...  :-[

Met zijn 3en op het klimrek

Chico en Sam

chantal

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: april 19, 2009, 13:46:55 pm »

chantal

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: april 19, 2009, 13:48:04 pm »

chantal

• Gast