update:
De eerste 2 jonge groeien als kool en deze verwacht ik begin volgende week uit het blok.
Het oudste jong zal hier blijven en zal uiteindelijk een van de tt vogel worden. Ik vermoed dat de oudste een man is en de jongste een pop maar zeker weten doe ik niet.
Verder heeft het koppel groengezoomd x blauw op dit moment 4 jongen. Venochtend waren het er nog 3 en ik had eigenlijk verwacht dat de andere 2 eieren niet meer zouden uitkomen.
4 dagen na het 3de jong is er dan toch een 4de uit het ei gekropen en het 5de ei zal niet meer uitkomen daar hier ook een aardig deukje in zit en ik geen groei meer zie in het ei.
Na dat het koppel donkergroen x geelgroen bont voor de 2de keer een legsel had dat niet bevrucht was zijn deze weer naar de voliere verhuisd en zit er nu een koppel wildkleur x regenboog in.
De man is eigen kweek en deed het aardig op de tt van afgelopen jaar. Ze waren in de voliere al druk bezig met oefenen en nu kunnen ze zich dus gaan bewijzen.
Daarnaast heb ik vandaag een 4de swift erbij gekregen van een bevriende kweker.
Ik had 1 man en 2 poppen zitten maar dit wilde niet vlotte en heb toen 1 pop in de andere voliere gezet.
Vandaag is daar dus een nieuwe man bijgekomen en nu dus maar hopen dat er straks van beide koppel jongen op stok gaan komen.
Foto van oudste jong:

Foto van jongste jong: