Ja speelgoed afwisselen is heel belangrijk.
Probeer uit te vinden wat haar favoriete speeltje is en die dan altijd laten hangen en de andere vaak vervangen.
De mijne vindt dat speeltje met veters en kralen eraan het allerleukst, de kralen kan je steeds vervangen/vernieuwen.
Ik heb ook een grijze, ook een pop, hoe oud is die van jou?
Echt dit verhaal van jou zou het mijne kunnen zijn, ook een luidruchtige gaai, zeer druk, ontzettend nadrukkelijk aanwezig zeg maar.
En ook verliefd op mijn man, ja echt waar

En echt waar, je wil het niet geloven, de laatste 2 weken gaat het langzaam wat beter

Ik ben zo ontzettend blij, ik heb ook vanalles geprobeerd, voor straf in de kooi/wc/gang, dat hielp allemaal voor geen meter.
En negeren heb ik ook gedaan natuurlijk, maar ik besefte zelf niet dat ik dat niet volledig genoeg deed of niet consequent genoeg was.
Ik heb mezelf er helemaal voor getraind zeg maar

en echt als je heel serieus bezig bent, word je er goed in.
Terwijl Jamie bezig was door gillen of op een andere manier mijn aandacht vroeg, ging ik behalve negeren ook zachtjes zingen of neurien in mezelf

om haar het idee te geven dat ik mezelf en mijn bezigheden heel belangrijk vond.
Eerst als er visite kwam en Jamie zat toevallig in de kooi, mocht ze eruit, omdat we elkaar anders niet verstaanbaar konden maken.
Nu laat ik haar in de kooi, negeer haar volledig en ook de visite zegt niks tegen haar, dat hielp natuurlijk niet meteen, maar later wel en als de visite weg was, haalde ik haar uit de kooi om haar te belonen dat ze rustig was.
Maar de ene gaai is van nature drukker en luidruchtiger dan de andere.
Die van mij is gewoon druk en sommige harde/schelle geluiden zal ik moeten accepteren, dat is haar aard zeg maar.
Maar dat hele erge heb ik er (bijna) uitgekregen, echt geweldig

Ik hoop echt voor je dat het bij jou ook gaat lukken, echt volhouden, denk eraan je houding ik ook erg belangrijk.
Veel succes