De datum is geprikt

, het word 4 Maart. Had ook al een week eerder gekunnen maar ivm met vakantie in week 10 kwam dit beter uit vor mij. Hij/zij krijgt nu geloof ik nog 1 spuit per dag, en Petra wort er helemaal gek van, ze zitten nog in een plastic bak, maar dat willen ze eigenlijk niet. Ze mogen er nu 2 uur per dag uit, en ze zijn heel erg kroelerig zei ze, en hyperactief.
Spannend hoor en slim van je die badwatercassette. Hoe werkt dat precies? 
Dit is gewoon een lade waar de vogel vanuit de binnenkant niet aan de bak kan zitten. Dus dat betekent dat ie niet met waterbak en al kan gaan gooien, ik hoor hier zo dikwijls dat ze zulke dingen doen. In mijn andere kooien heb ik ze ook maar dan met bakjes van 0.35L en dan 3 bakjes achter elkaar.
De cassette heb ik net in de kooi gemonteerd, zal straks even foto's maken. Gewoon even wat gaas weg knippen, gaatjes boren, popnageltje erin en klaar is kees. Moet wel zeggen Sjabbe van Lantro had wel netjes alles al op maat gezaagd, maar ik heb het zelf gemonteerd.
Ook heb ik de grote lijnen in de kooi al gemaakt met touw en takken. Nu alleen het speelgoed nog verdelen, en dan opruimen. want heb hier alles vol liggen met zaagsel en slijpsel en touwsel

ff geduld dan komen de foto's