Dag lieve mensen,
om maar direkt een heel lang verhaal kort te maken ,laat ik jullie kennismaken met onze Toni
Toni is een 2 jarig grijsje ( verm,popje**) die van bij 2 prachtmensen komt en door persoonlijke zaken hebben ze me hulp gevraagd en zeg nu zelf ,
Hoe kan je zo'n lief snuitje weigeren

zo en dan nog ééntje van deze kant

met één van haar broers op de foto

en hier pinkt ze precies een traantje weg

Toni is sinds enkele maandjes beginnen plukken ,is door en door onderzocht, er is geen medische oorzaak ,waarschijnlijk beetje aandacht vragerij.
Nu heeft ze hier afleiding genoeg, haar broers zullen haar wel bezig houden ,voorlopig laten we haar even tot rust komen.
** er is ondertussen bloed getrokken én op weg naar het labo , dus nu spannend afwachten
toni mag op de speeltuin zitten zonder discusie
wat ik nu wil vertellen ,weet ik niet of ik het goed kan/ga uitleggen
het eerste kontakt met flip was schitterend ,met tuur was fantastisch ,met wieke moet nog komen ,zodra hij uit de kooi mag
zoals ik al eerder zei, het vermoeden is er dat het een popje is ( nog 10 8 dagen en dan zekerheid)
zou het kunnen dat een gaai weet van een andere gaai dat het "de opposite side" is
als ik kijk naar het gedrag van flip en tuur op andere mannen, vb mick, gizmo(beiden gesekst) en ik kijk dan naar hun gedrag naar een popje tweety (gesekst) en balou (ongesekst)
dan merk ik toch ook een ander gedrag, bij de mannen gaan ze uittesten en wat snavelen ,terwijl ze dat bij popjes juist niet doen, daar kunnen ze gewoon naast zitten, zonder krachtpatserijen en zonder zich te laten gelden.
Dag 2 van toni
Vanmorgen zat toni te slapen op het drinkbakje , kwam er zeer lief uit dus zeker geen ochtendhumeur (onze tuur heeft daar nogal eens last van)
en het was zo precies of toni is er al een hele tijd, zo gaat hij mee in het ochtendritueel, uit de kooi, bommen laten vallen, op de kooi en eten
Gans de dag tussen de andere 2 gezeten , wat een vreetvarken is dat ség

een paar zonnepitjes gepakt voor zijn kunstjes en die doet toni dan steevast, vraag je "ben je mooi" krijg je direkt het bouwvakkersfluitje ,zwaaien en draaien en het aanraken van het topje van men neus , en de les is weer voorbij
vanavond op de zetel heel even gesnaveld met tuur en dan hop bij marc op de schouder,lekker doezelen, poetsen en kroelen
1 klein veertje gevonden
hier dan nog een paar foto's
op de speeltuin tussen de broers

lekkere okkernoot uit de tuin(makkelijker te kraken dan die van de winkel)

zijn vorig baasje had het me verteld, en nu zag ik het ook,als hij eten of drinken van binnen wil,doet hij het gewoon open

toni's kooi (vandaag kast verhuisd en deftige plaats gemaakt voor het hotel)

het avondritueel, baasje in de zetel en al het grijze erbij

dit was het weer, weldra volgende update