Zo, net weer van zolder afgekomen.
De derde vlucht is af en de vogels zitten er al in. Ik heb slechts 1 klein probleempje: ik heb een voercassette met 2 schalen erin. Netjes ingebouwd en vast gezet met popnagels. Wil ik de bakjes er in doen kom ik erachter dat de bijgeleverde bakjes te groot zijn. Als ik ze er dus in doe kan de cassette niet meer naar binnen

Ik heb Geon al gemaild en verzocht om 2 passende bakjes

V.w.b. het popje voor Japie: ik heb geen reactie meer gehad. Heb gisteren nog gemaild maar tot nu toe niets mogen vernemen.
Wel heb ik antwoord op een mail naar één van onze docenten. Via hem heb ik de gegevens van Nederlands grootste lori kweker gehad dus ik ga die maar eens bellen morgen.
Het catharina jong groeit voorspoedig. De forpusjes zijn nog niet uitgekomen. Als ik de kleur van de eieren bekijk maak ik me zorgen. 1 ei ziet er nog gewoon uit maar de 2 anderen

Tijdens de werkzaamheden heb ik nog wel geconstateerd dat een van de 2 koppels Aymara's het reuze naar hun zin hadden met elkaar. Hopen dat de eieren binnenkort in het blok liggen.
Ik ben vandaag ook bezig geweest met de zolder opruimen en ga woensdag naar de vuilstort. Als dan alles af is en de vloer gedweild is ga ik foto's maken om hier te plaatsen.