Auteur Topic: imiteren van geluiden  (gelezen 8376 keer)

Africangrey

• Gast
Re: imiteren van geluiden
« Reactie #45 Gepost op: februari 19, 2008, 22:49:57 pm »
ik kan je helemaal begrijpen! zodra een geluidje irritant wordt ga je je ook ergeren aan meer dingen en geluidjes..
dat zit nu eenmaal in de aard van de natuur.. ik heb dat hier met mn buren, zodra die weer eens bezig zijn kan ik veel minder verdragen!
tv zachter, cor moet stil zijn enz enz..

probeer voor de komende tijd er rust in te hebben! accepteer de geluiden en denk "het is zo . "
je zal zien dat je op den duur er minder last van krijgt! dat werkt bij mij ook, tijdelijk, maar toch,
jamie hoeft niet weg! niet aan denken! nu alles gesmeerd ?
het moet goedkomen!

Ja zo is het precies, bij een klein geluidje raak ik dan al in de stress, bang dat er weer hardere volgen, ja Jamie voelt het gewoon aan dat ik dat momenteel slecht kan verdragen en gaat dan juist lekker tekeer.
Bedankt ik hoop ook dat het goedkomt.

Africangrey

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: februari 19, 2008, 22:55:29 pm »
ieneke , niet opgeven hoor, met een tijdje zal jamie het wel vergeten

ooh ,kwou dat ik wat meer kon doen  :cry:
Ja ik hoop ontzettend dat het in de toekomst beter zal gaan, maar weet niet zo goed hoe ik het allemaal aan moet pakken

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #47 Gepost op: februari 19, 2008, 23:02:11 pm »
probeer goed je rust te pakken! lekker een dagje weg, uitwaaien ofzo, kan goed doen!
ik ga vaak de stad in, om even weg te zijn van de herrie thuis! maar dat kost soms teveel  ::) dus kan niet altijd :)

ik denk dat het belangrijkste is dat je er over kan praten, en dan voornamelijk met iemand die je begrijpt,
het is voor mij al een hele opluchting als ik op de moeilijke momenten een vreemde van de woningbouw kan vertellen hoe vervelend het is!
niet dat het iets op lost, maar ben wel even de ergernis kwijt!

veel succes en sterkte! :-*
we hopen met zn alle hier!!  :thumsup:

Africangrey

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: februari 20, 2008, 01:56:19 am »
Ja het belangrijkste is dat je erover kan praten,
Ik ben nooit zo vaak aanwezig geweest hier, dat is achteraf wel jammer.
Dus 180 of sonic , als me goed herinner nicolien, dank je voor je meelevende woorden ;)

Offline aschra

• Net zelfstandig
  • joly en keesie en Dirk
« Reactie #49 Gepost op: februari 20, 2008, 10:18:58 am »
Ja ik hoop ontzettend dat het in de toekomst beter zal gaan, maar weet niet zo goed hoe ik het allemaal aan moet pakken

Ik denk dat je eerst zelf goed in je vel moet komen te zitten, er over praten als je dat kan.
Of het op schrijven en niet meer terug lezen helpt ook.
En ook dat je goed kan slapen want dan is je moeheid weg en voel je zelf weer beter.

En als er dan nog een probleem is met de gaai, daar aan werken.

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #50 Gepost op: februari 20, 2008, 12:47:07 pm »
graag gedaan hoor! console

steunen is ook een belangrijk onderdeel van de verwerking en verbetering!!
we hebben genoeg leden die nooit posten, of af en toe een post doen, dat is je eigen keus toch!
dus we nemen je niets kwalijk hoor!
jij hebt net zo veel recht op steun en hulp als mensen die hier elke dag posten!  :-*

rustig aan! en als je je frustraties, verdriet, of ellendige gevoelens kwijt moet weet je ons te vinden.
ook voor de positieve dingen mag je roepen he ;)