Hallo, ik plaats deze vraag even namens iemand anders, graag jullie inzichten

Halo,
Ik heb nu al een paar maanden twee zonparkieten waarvan er eentje al een beetje kaal op zn hoofd was toen ik hem kreeg. Aangezien ik het beestje gewoon zo leuk vond heb ik hem genomen met de gedachte dat dit wel zou aangroeien. Maar na enige tijd bleek het niet minder te worden en ontdekte ik dat de andere vogel hem kaal plukt, elke keer als er weer veren beginnen te groeien trekt de ander ze eruit. Hij kan er zelf 100% zeker niet bij dus hij doet het niet zelf. Nu wil ik ze om het te laten aangroeien een tijdje in aparte kooien gaan zetten in de hoop dat als het aangegroeid is de andere vogel het dan niet meer kaal plukt. Wel wil ik deze kooien tegen elkaar aanzetten zodat ze elkaar wel kunnen zien enzo en naar elkaar kunnen praten. Mijn vraag is dan ook aan jullie of dat dit het probleem kan verhelpen? En groeien ze niet uit elkaar als ze een tijd niet bij elkaar in de kooi zitten en kan ik ze erna weer bij elkaar zetten? Hebben jullie nog andere tips?
Ik zelf vind het eingelijk heel erg om ze uit elkaar te halen aangezien ik het leuk vind dat ze elkaar hebben als ik er niet ben. Ze zijn allebei tam en komen elke dag meerdere keren uit de kooi dus ook dan kunnen ze elkaar nog zien en kroelen maar dan ben ik erbij om te voorkomen als ze gaan plukken. Wel is de parkiet die de ander plukt de dominantste kan dit er misschien ook nog mee te maken hebben?
Hoor graag van jullie, weet gewoon niet wat ik moet doen. Maar me beestjes zijn me alles en wil het heel graag oplossen.
Alvast bedankt!
Groetjes Ramon