Auteur Topic: verkoop punten harrisons  (gelezen 8300 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: verkoop punten harrisons
« Reactie #30 Gepost op: maart 07, 2008, 23:20:41 pm »
bij de dierenkliniek in nijlen betaal ik (afgehaald) 45€ ,wil ik dat ze het me toesturen komen er portkosten bij voor +2kg is rond de 15€
bij marleen is het 42€ ,zonder verzendkosten , en dat kan ik dan wel combineren met een bezoekje

frodo

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: mei 01, 2008, 19:07:01 pm »
Ik heb een nieuwe website gevonden die alles van Harrison verkoopt en 100% biologische zaadmengelingen .
Deze website biedt hun vaste klanten een standaard korting van 10% aan .Ik heb een tijdje geleden Harrison besteld en wat biologische zaad voor mijn koppels grijze roodstaarten , ik had het zeer snel in huis een super snelle levering.

Link verwijdert
« Laatst bewerkt op: mei 01, 2008, 21:08:40 pm door Neophema Plaza »

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #32 Gepost op: mei 01, 2008, 19:23:04 pm »
Prijs van de HP die ik altijd gebruik is een mooie prijs. Ik haak alleen af vanwege de € 6,20 verzendkosten die erbij komen, want dat maken de pellets weer vrij duur.

Ik kan dan beter richting de VA rijden om het op te halen.

Offline caradow

• Pas uitgevlogen
    • De ParkietenBende
« Reactie #33 Gepost op: mei 01, 2008, 19:39:20 pm »
Ik heb een nieuwe website gevonden die alles van Harrison verkoopt en 100% biologische zaadmengelingen .
Deze website biedt hun vaste klanten een standaard korting van 10% aan .Ik heb een tijdje geleden Harrison besteld en wat biologische zaad voor mijn koppels grijze roodstaarten , ik had het zeer snel in huis een super snelle levering.
De website is www.parrotparadise.eu echt het bezoeken waard.

Ze vragen daar voor de HP Fine. ruim 50 euro.. ik betaal nu 37,65.. dat scheelt nogal ;)

frodo

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: mei 01, 2008, 20:55:21 pm »
Heb je het wel goed gezien heb daar ook even na gekeken al gebruik ik dit niet maar ik kom met mijn 10% klantenkorting op 39.51 nog wel wat duurder als die van jou. Maar waar jij je Harrison ook bij een webshop zoja laat mij het even weten .Ik woon nu namelijk in de kop van Groningen en het dichts bijzijnde verkoop punt is Drachten .
Het goedkoopste adres past mij namelijk ook wel.

Offline caradow

• Pas uitgevlogen
    • De ParkietenBende
« Reactie #35 Gepost op: mei 01, 2008, 21:47:57 pm »
http://www.dachoogvliet.nl/

Al eerder genoemd, maar bij deze nog een keer ;)

die 37,65 is excl 6,20 verzendkosten, maar dan nog goedkoper dan de link van jou ;)

frodo

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: mei 02, 2008, 11:01:05 am »
Heb er op gekeken inderdaad zijn ze goedkoop met harrison maar helaas niet intresant voor mij omdat ik ook bio zaad mengelingen aan mijn kopels grijzen geef en dat hebben ze daar niet te koop.Ik bestel de harrison altijd samen met meer producten zo is het best aantrekelijk voor mij .

Offline Rossi 46

• Het komt zoals het komt
  • Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • TUVIX en KATO
« Reactie #37 Gepost op: mei 02, 2008, 22:04:39 pm »
http://www.dachoogvliet.nl/

Al eerder genoemd, maar bij deze nog een keer ;)

die 37,65 is excl 6,20 verzendkosten, maar dan nog goedkoper dan de link van jou ;)

Hier bestel ik het ook. Niet te duur en goede service  :thumsup:

kokosnoot

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: mei 03, 2008, 00:00:28 am »
Heb er op gekeken inderdaad zijn ze goedkoop met harrison maar helaas niet intresant voor mij omdat ik ook bio zaad mengelingen aan mijn kopels grijzen geef en dat hebben ze daar niet te koop.Ik bestel de harrison altijd samen met meer producten zo is het best aantrekelijk voor mij .
maar nu snap ik het niet meer, ben jij nou wel of niet de eigenaar van die site? die parrotparadise?

frodo

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: mei 03, 2008, 19:44:14 pm »
Nee dat kan ik er niet bij gebruiken ben namelijk zzp in de wegenbouw daar heb ik het aldruk genoeg mee en dan mijn papegaaien er nog bij dat is mij meer dan genoeg.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #40 Gepost op: mei 05, 2008, 20:06:28 pm »
ik kan de H nu per kilo kopen, dat is voor mij veel intressanter

frodo

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: mei 05, 2008, 21:16:27 pm »
Dat is goed nieuws is het ook in orginele verpaking en waar is het per kilo te koop.

jet

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: mei 05, 2008, 21:37:21 pm »
http://www.dierenartsenpraktijk-zelhem-halle.nl/bird.htm

ik kom dus nu net van dr oranje af met jerry en pim en vertelde daar dat als je pallets geeft harrisons idd de beste zijn maar........

hij adviseerde het absoluut niet, ik moest erzelfs mee stoppen omdat ze dan een grote hoeveelheid te veel van alles hebben

er zitten conserverings middelen in om het spul goed te houden en als er iets niet goed is en ze proppen het is zo een brokje dan kun je dat niet zien

hij vind( niet mijn woorden) dat je het beste gewoon zaad kunt geven en dan eiwitten erbij en dagelijks een lepeltje aminovit door het voer heen

heb de link van de dierenartsen praktijk even toegevoegd

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #43 Gepost op: mei 05, 2008, 21:45:42 pm »

jet

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: mei 05, 2008, 22:09:50 pm »