nou zoals jullie misschien wel weten, ik heb de oude kooi van de valkjes van Diesel gekocht

ik moest natuurlijk eerst thuis overleggen

want zoiets beslis je niet in je eentje!
Na een hele lange nacht, en een hele zware ochtend kwam het verlossende woord..

Ray stemde in met de kooi..

Maar de bewoner zal voorlopig nog moeten wachten..

heb nu vakantie dus ben de kooi dinsdag gaan halen! gelukkig had diesel hem al uit elkaar gehaald,
dus kon hij "makkelijker" mee.. het is niet zwaar maar onhandig dat het was!

ray dus maar gebeld om me op te halen bij de bus! want alleen ging het echt niet lang..
thuis gekomen hem in de opslag gezet.. dat was ook de bestemming voor voorlopig..
na het eten begonnen mijn handen toch te jeuken en heb ik hem een doekje gegeven en in elkaar gezet..
een hele opgave want niet alles lukt natuurlijk in 1 keer zonder beschrijving..
ik ben namelijk al na 4 schroeven de kluts kwijt geraakt omdat ik ervan overtuigt was dat er een rekje op mn rollator zat!
dus gelukkig had corina al een afbeelding gevonden van de kooi, zodat ik kon zien dat die er echt niet zat, en dat het rekje dat ik daarvoor in gedachte had
toch echt een andere bestemming had

hij staat nu
leeg te glimmen in de huiskamer

zodat ook cor er een beetje aan kan wennen dat er een kooi bij staat.. elke dag een stukje dichter bij..
vandaag dus maar hout gaan halen en wat oude dingen van cor er in gezet.. dan is hij niet meer zo leeg

de stokken zelf op maat gezaagd, mn vingers ook gelijk

gleufje maken, en tussen de spijlen klemmen..

er komt nu nog 1 grote bij, van links naar rechts, en dan natuurlijk nog een norme lading speelgoed.
en ik heb al wat ideetjes.. maar weet nog niet of ik ze zelf wil maken of wil kopen..
nou cor vind het nog niets..
ray wil er voorlopig geen vogeltje bij..
die kooi staat maar leeg te zijn..
denk dat ik er voorlopig zelf maar in ga zitten
Edit 180sonic: Foto's verwijderd, deden het niet meer!