Lucky blijft voorlopig een brokke pilootje
Ik kan mn gein weer op, zal niet raar kijken als de kilo's er weer afvliegen deze dagen.. blijf in de stress schieten..
eergister begon het met
Teentje bezeerd.. 
Vandaag zat meneertje vast met zijn teentje in een touwtje van zijn boing

hij stuiterde werkelijk door zijn kooi..

heeft daarbij ook een aantal veren verloren

Ray en ik hadden ervoor een beetje ruzie, maar deze paniekerige actie zorgde dus direct voor verbetering tussen ons 2

Ik probeerde hem vast te pakken en te bedaren maar zijn teentje zat vast in het touwtje dus hij bleef in paniek,
ik het touwtje los trekken vabn de boing, lucky gepakt, die beet FLINK in mijn vinger, dat mag, als hij maar rustig werd..
heb hem toen naast me op de grond gezet..

zo kon hij zich niet meer te pletter fladderen tegen de tralies.. maar wat nu?

als een gek rende hij door het huis, maar ik kreeg hem bij de bank zo ver om op te stappen

toen hij dus op mn vinger zat kon ik zo het touwtje zien, en waar het knoopje zat..
om de grote voorste teen van het "al zere" voetje..

ray had inmiddels een schaar gepakt en knipte het lange stuk er af, zodat ik met het laatste kleine stukje het knoopje er af kon wrijven

Pootje en teentje goed bekeken, geen verwondingen..

wel bloed.. maar dat was van mijn eigen vinger
ik ben op de bank gaat zitten met hem, en heb een flink potje gejankt..

ik ben zo'n watje

heerlijk gekroeld met hem, om hem rustig te krijgen, huilen vind hij maar raar.. die dingen die dan van mn neus af vallen.. en vlekken maken..
het smaakt nog raar ook..
Ondertussen klimt ie alweer en alles is ok, maar de schrik zit er bij mij nog flink in hoor

Het mank lopen met zere pootje is ook weer terug natuurlijk, maar durf nu echt eerlijk niet te zeggen waar t van is..
of het de drama lessen zijn of dat het serieus is
hou hem wel in de gaten..

Nog wat foto's van gister, Lucky eet appeltje!
hij vind het heerlijk!

Dit blijft er van over