kom weer bij jerry vandaan, vond hem erg stilletjes tegenover gisteren knuffelde niet piepte alleen een beetje
ik had gisteren al bij die mensen het voer weg gehaald om zelf controlle te hebben op wat hij nou binnen krijgt
zijn bak zat goed vol, maar ga zoiezo elke dag langs
nou mijn vermoeden is dus waar, niks gegeten, ik vond het al verdacht, zelfs zijn warme eten wat er gisteren wel nog inging lag er niet aan geroerd, borstbeentje duidelijk te voelen dus aktie
heb hem meegenomen en op de weegschaal gezet, ik een paar dagen 50 gram afgevallen
meteen pap klaar gemaakt en met veel moeite erin gekregen, spuugt ook kleine beetje uit
met VA contackt opgenomen, mag hem laten opnemen maar hij kan niet meer doen dan ik, goed opletten warm houden en pap geven
hij zegt ook je doet het goed hou hem lekker bij je in de buurt

als ik hem op tafel zet en ik duw tegen zijn zijkant aan kiept hij gewoon om, en dat in 1 dag tijd, gisteren vermoorde hij me bijna nog toen ik binnen kwam

ik heb hem nu apart staan in een klein doosje, waar ik hem in de gaten kan houden, meer kan ik niet voor hem doen, hoop dat hij er bovenop komt