Ik ga ook een abonnement nemen. Ik vind het een goed blad.
En als antwoord op jouw vraag Corina
Ook nieuwe info? of allemaal al gesneden koek?
Ik denk niet dat je het zo kan stellen. Wat voor jou gesneden koek is, hoeft het niet voor mij te zijn en visa versa.
Er staan onderwerpen in die ik al wist, maar bij het doorlezen toch iets verder uitgediept.
Bonny Talsma gaat het komende jaar ieder nummer een stukje over training schrijven.
Een dieren/vogel/arts schrijft in dit blad (Gerd Theel).
Er staat een verhaal in over een wilde amazone die vrijblijvend bij een mevrouw steeds op bezoek komt (heb ik nog niet gelezen).
Mij valt nu ineens op een vraag in het blad: waarom valt een vogel niet van zijn tak als hij slaapt? en moet gelijk aan jou denken want jij hebt daarover wel eens een topic geopend kan ik me herinneren. Staan tekeningetjes bij hoe dat kan qua spierspanning en zo.
Tips wat je moet doen als je vogel is weggevlogen. Uiteraard wist ik daar al het een en ander van maar ook daarbij weer tips die ik niet wist en wel wat aan zou hebben.
De hand bijten die je voedt wordt uitgebreid belicht.
Je kan foto's opsturen en die kunnen dan in het blad komen.
Een stukje over clickertraining.
Verrijking voor de papegaai en waarom.
Een lezersjournaal.
En nog veel meer.
Ik heb nog niet alles gelezen maar toch ben ik al overstag. IK vind het een aanrader. Maar misschien zeg jij wel: o joh, dit is voor mij gesneden koek.