Auteur Topic: Documantaire wilvang vogels.  (gelezen 1914 keer)

Tori

• Gast
Documantaire wilvang vogels.
« Gepost op: maart 30, 2008, 14:20:21 pm »
Gisteravond heb ik een docu gekeken over de wildvang van papegaaien. Voornamelijk grijze roodstaarten en blauwvoorhoofdamazones.
Sommige van de beelden waren zo verschrikkelijk, dat ik eigelijk vindt dat iedere papegaaien liefhebber dit moet zien. Hopelijk komen er dan steeds minder mensen in de verleideing om wat geld te besparen door naar een broodfokker te gaan. Ik heb een torrent van de docu gemaakt, je kan hem hier downloaden als je dat wilt.
"torrent-link"

Ik weet dat mijn Ara'tje hier is geboren, maar of dat voor haar ouder ook geld is maar de vraag. Een kennis van mij kweekt ook met papegaaien, en het is gewoon onvoorstelbaar hoeveel wildvang hij nog tegenkomt bij andere kweekers en handelaren  :cry:

Edit 180sonic: Torrentlink verwijderd zie post 180sonic
« Laatst bewerkt op: maart 30, 2008, 15:10:33 pm door 180sonic »

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
Re: Documantaire wilvang vogels.
« Reactie #1 Gepost op: maart 30, 2008, 14:50:12 pm »
Jammer maar hij doet niks  ???

Tori

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: maart 30, 2008, 15:05:56 pm »
de link wordt niet helemaal weergegeven, je moet even het hele stukje text kopieren en plakken in je webbrowser.
dus vanaf http totenmet .torrent

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #3 Gepost op: maart 30, 2008, 15:08:37 pm »
hoi tori, ik reageer even op je link, niet op de inhoud van je post  :-*

het is zo dat je een ".torrent" bestand plaatst.
de link klopt niet van je torrent en kan hier ook niet goed weergegeven worden door de opmaak van de code op Parkieten-land.nl
dus heb de link even overgenomen in code zodat mensen deze kunnen kopieren, in hun adresbalk kunnen plakken, en er toch iets mee kunnen doen!

voor de andere leden,
een torrent is een klein bestandje dat je download, dat kleine bestandje moet in een torrentdownloadprogramma, zoals bittorrent oid.
dat programma download dan weer de gehele versie voor je.
let er op dat deze downloads van torrents waar dan ook vandaan, risicovol zijn ivm virussen ed.

http://torrents.thepiratebay.org/4107345/The_wild_bird_trade_[Docu-Parrots]..4107345.TPB.torrent

Parkieten-land.nl stelt zich dan ook niet aansprakelijk voor de gevolgen van het downloaden van iets via een link van een lid.
dit is dus voor eigen risico!
Parkieten-land.nl stelt het niet op prijs als directe links naar torrents worden geplaatst. In Code worden deze wel toegestaan.

LET OP, ik zeg dus NIET dat deze torrent een virus bevat, of dat Tori niet te vertrouwen is,
maar omdat dit de 1e keer is dat iemand een Torrent aanbied hier, worden deze regels gelijk vermeld!
« Laatst bewerkt op: maart 30, 2008, 15:13:04 pm door 180sonic »

arnootje

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: maart 30, 2008, 15:24:22 pm »
Het torrent bestandje kun je downloaden met een bittorent client zoals bijvoorbeeld een heel simpel programmatje abc of azureus. Ik ga hem nu gelijk downloaden en zorg dat de rest genoeg download snelheid krijgt. Laat hem wel vol open staan.

Waar was dit programma op dan, is het engels of nederlands?

Tori

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: maart 30, 2008, 15:28:58 pm »
Sorry voor enige verwarring, het had misschien beter geweest om alleen de site te geven waar de torrent te downloaden is inplaats van de torrent zelf te hotlinken.

je kan de torrent ook zelf opzoeken op de site van : thepiratebay.org

De docu zelf is in dvd opmaak, dat je af kan spelen met programma's als powerdvd of nero showview. Het is in het engels en omdat het merendeel met verborgen camera is opgenomen is de kwaliteit niet overal even goed. 
Ik heb deze docu zelf gedownload van de nieuwsgroepen. je kan hem daar ook vinden met de naam : The_wild_bird_trade

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #6 Gepost op: maart 30, 2008, 15:38:44 pm »
Sorry voor enige verwarring, het had misschien beter geweest om alleen de site te geven waar de torrent te downloaden is inplaats van de torrent zelf te hotlinken.

je kan de torrent ook zelf opzoeken op de site van : thepiratebay.org

De docu zelf is in dvd opmaak, dat je af kan spelen met programma's als powerdvd of nero showview. Het is in het engels en omdat het merendeel met verborgen camera is opgenomen is de kwaliteit niet overal even goed. 
Ik heb deze docu zelf gedownload van de nieuwsgroepen. je kan hem daar ook vinden met de naam : The_wild_bird_trade

:thumsup: super uitgelegt!
bedankt voor je medewerking!! :-*

giggles

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: maart 30, 2008, 16:28:36 pm »
Zijn die torrentlinkjes wel legaal eigenlijk???  ;)

kokosnoot

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: maart 30, 2008, 16:33:39 pm »
ik denk dat ik dat filmpje niet eens durf te kijken, geheid dat ik ga janken, er is zoveel leed in de wereld  :cry:

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #9 Gepost op: maart 30, 2008, 17:28:40 pm »
Zijn die torrentlinkjes wel legaal eigenlijk???  ;)
jazeker! het aanbieden van een torrent link is weldegelijk legaal,
aangezien ik een torrent kan maken van mijn filmpjes van Cor is een torrent link niet per definitie een gekopieerde film of software of...
het aanbieden van de torrent zelf in het geval van gekopieerde film of software of.... , dus de seeds (de gever(s) ) is strafbaar.
Er zijn in Nederland nog geen duidelijke wetten aangenomen hierover. mocht dit wel gebeuren passen wij dit natuurlijk aan in de regels

giggles

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: maart 30, 2008, 18:04:01 pm »
Sja dat uploaden illegaal is wist ik wel, maar ik dacht dat linken naar het illegaal te vergaren film, software en games goed ook niet mocht

Offline broto

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • kweker van zuid amerikaanse parkieten en forpussen
    • www.conure.nl
« Reactie #11 Gepost op: maart 30, 2008, 18:22:56 pm »
ik heb hem gedownload, is volgens mij al een oude film

Henk